עולם הפרסום והשיווק מצריך במידה רבה את בעלי העסקים להיות יצירתיים. הפרסומות מקיפות את הלקוח הפוטנציאלי ולפעמים אפילו מטרידות אותו כך שבעלי עסקים רבים לא ממש מתביישים לעשות זאת. ובכל זאת מי שמעוניין לשמור על המוניטין שלו ואין לו סבלנות לחכות לתוצאות של קידום אורגני, יכול להשתמש בין היתר בשיטות פרסום דרך הדלת האחורית, אבל מבלי להטריד מידי את הלקוח הפוטנציאלי. הינה כמה דרכים בהם אפשר לעשות זאת.

איי לייק יו

בפייסבוק – הרשת החברתית מאפשרת להשתמש בפייסבוק גם בתור פרופיל עסקי. וכאן אתם יכולים לעלות את המודעות כלפי העסק שלכם ע"י סימון לייק לתגובות ופוסטים של פרופילים עסקיים אחרים. כמובן שאף אחד לא יעשה את זה למתחרים שלו, אבל בהחלט מומלץ לעשות זאת לעסקים קשורים שיכולים לעניין את לקוחות העסק לו עשיתם לייק. זה לא יעיל כמו פרסום בפייסבוק שנעשה בצורה קונבנציונאלית, אבל יש לכך השפעה.

באינסטגרם – הרשת החברתית הזו מאפשר לעלות תמונות ולתייג אותן על המפה לפי מיקומים. ישנם פרופילים עם המון עוקבים באינסטגרם עד כדי כך שמזמינים אותם למדינות שונות, מממנים להם את המסע הכל כדי שיצלמו את המדינה בה הם מבקרים וכך יתרמו לתיירות. בכל מקרה אפשר להיכנס לתמונות שתויגו על מקומות או מילות מפתח שונות ולעשות לייק לתמונות האלה. למשל אם מישהו תייג את עצמו בחוף הים בקיסריה, אפשר להיכנס דרך פרופיל של מלון או כל עסק אחר רלוונטי באזור, לעשות על התמונה הזו לייק וכך להגיע למודעות של אותו אדם.

פרסום בדלת האחורית

פרסום דרך הדלת האחורית

דרך גוגל אנליטיקס

השיטה הכי מעצבנת והזויה אי פעם לפרסום בדרך האחורית. מקדמי אתרים רבים גילו במהלך 2015 המון כניסות מכל מיני שירותים לאנשי SEO. בעלי השירות הפעילו בוטים שיצרו כנסיות לאתרים רבים וכך נכנסו ממש בדרך האחורית של כל אתר ויצרו מודעות כלפי עצמם. שיטה ממש מטומטמת אני חייב לומר. אבל האם היא עובדת? אין לי מושג, אני אישית רק קיבלתי עצבים מכך שראיתי את הכניסות הללו בגוגל אנליטיקס. האם שווה ליצור כניסות לאתרים של בעלי אתרים בשיטה זו? קשה לענות על כך ברצינות. איך עושים זאת בלי בוטים? בונים קישורים לאתרים מסוימים ממקומות בולטים באתר או ממקומות שבטוח ייצרו תנועה.

ניהול פורומים

תגובות בפורומים כמענה הוא  עניין שיכול לעבוד לא רע. ישנם בעלי עסקים שמקבלים הצעות לנהל פורומים תמורת תשלום סמלי. לא שמנהל הפורום מקבל תשלום, אלא שמנהל הפורום משלם על ניהול הפורום. בכל אופן, זה תורם למיתוג בעל העסק כמומחה וביסוס שמו. שווה לנסות לפחות כמה חודשים כדי לראות האם זה מביא לקוחות.

רשימות דיוור

חוק הספאם לא ממש הצליח למנוע שליחת מיילים מעצבנים. בעלי עסקים רבים משתמשים בשליחת מיילים לכמה שיותר אנשים במטרה לצוד כך לקוחות. בחלק מהמקרים זה עובד בחלק מהמקרים ממש לא. אני אישית לא סובל את השיטה הזאת. מה כן כדאי לעשות? להזמין את המבקרים באתר שלכם להירשם לקבלת עדכונים במייל. כך תירו ישב במטרה במקום לירות לכל הכיוונים.

אאוטבריין, טבולה וסקינדו

שירותים אלו אינם ממש זולים ורבים מהאנשים שמשתמשים בהפצת תוכן ע"י תכנית שותפים באתרים אחרים, הם לרוב בעלי עסקים מבוססים. זוהי דרך נהדרת להפיץ את התוכן שלכם באתרים גדולים ולהגיע ללקוחות דרך הדלת האחורית או על הדרך. אבל כאמור, לא ממש מדובר בשירות זול ובכל אופן כדאי לבדוק את יעילותו בקשר לתחום שלכם.

נשלח ב בלוג
Call Now Button