צפיפות מילות מפתח

פעם לכל מומחה קידום אתרים בגוגל, היה דואג שתהיה בדף הרלוונטי צפיפות מילות מפתח של  3% מסך כל התוכן.  בעבר וגם היום, ישנם מקדמים שמגיעים אפילו ל 10% ויוצרים מאמרי ספאם באתר. בעקרון, גוגל אמורים להעניש אתרים על צפיפות מילות מפתח מוגזמת אבל במקרים רבים האלגוריתמים נכשלים. לדעתי אין היום כל צורך להגיע לצפיפות של 3% אחוז אלא פשוט לדאוג לעבוד עם מקדם אתרים שיודע לעשות אופטימיזציה תוכן לכל מאמר.

מיקום מילות מפתח.

אם האתר שלכם מקודם על עשרות מילות מפתח, חשוב שיהיה לך דף נחיתה לכל מילה ולא שהכל יהיה נכוון לדף הראשי. כך תוכלו לבנות קישורים בצורה מגוונת יותר. למשל אם אתם מקדמים אינסטלטור לפי אזורים שונים –  לכל עיר צריך להיות דף. מומחה קידום אתרים לא צריך לחשוב על צפיפות אלא על מיקום המילים. מילות המפתח צריכות להופיע בפסקה הראשונה, במרכז המאמר ובסופו. זאת במידה ומדובר במאמר של 300 מילה. ניתן להוסיף את מילות המפתח עוד פעם או פעמיים בתנאי שהמאמר יגיע ל 500-600 מילה. כך הביטוי יהיה מוביל וממוקד גם אם הוא לא מגיע לצפיפות של 3%. הניסיון להגיע לצפיפות כזאת עלולה ליצור כתיבה ספאמית.

פיזור מילות מפתח בכל האתר

פרסום מאמרים באופן שותף עם כל מילות המפתח המקודמות הינה חיונית. כך שאם יש לכם בלוג באתר אבל דף הנחיתה האורגני הוא קטגוריה, פרסום מאמר עם מילות המפתח של אותו דף הנחיתה בבלוג, יעזור לכם בכל זאת לקדם את אותו הדף. גוגל יזהה אותו כדף הרלוונטי, אבל כשתעדכנו מאופן קבוע מאמרים בנושא גם בבלוג של האתר –  זה יעזור לקידום. אני מאמין שצפיפות מילות המפתח לא נמדד רק לפי מאמר ספציפי אלא לפי כל האתר.

שינויים בדף הבית

כמו גוגל אוהב אתרים שמתעדכנים כל יום, כך הוא אוהב אתרים בהם התוכן משתנה באופן קבוע בדף הבית. לכן מומלץ לעלות רולר של קישורים לחדשות או דפים פנימיים. זהו עוד מקום לשלב בו מילות מפתח מבלי להספים. התייעצו עם מומחה קידום אתרים בגוגל לגבי יעילות רולר מסוג זה לאתר שלכם ועלותו.

Call Now Button