כדאיות קורס קידום אתרים

קידום אתרים בגוגל הפך לאחד המקצועות היותר מבוקשים כיום. בעוד שניתן ללמוד את התחום לבד בבית, או בשיעורים פרטיים, רבים מעדיפים להירשם לקורס קידום אתרים במכללות השונות בארץ כמו Ness, ג'ון ברייס ואחרים. התחום גם נלמד באופן כללי במחלקות בבתי הספר לתקשורת ברחבי הארץ, אבל רחוק מלהיות מעמיק כמו קורס SEO מקצועי. בתור בוגר קורס SEO  במכללת נס, אני שמח להציג בפניכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה המתאימה ביותר בעבורכם בדרך שבה אפשר ללמוד את החומר בין אם אתם בעלי עסקים שרוצים לקדם אך ורק את עצמכם, או שאתם רוצים להיות מקדמי אתרים שכירים או פרילנסרים.

  • מחירים – המחירים בין יכולים להיות כפולים בין מוסד למוסד גם עם הסילובוס נראה כמעט זהה. כמו במקרים אחרים בחיים, לפעמים המחיר היקר הוא בעיקר על המותג.

 

  • דרישות הקורס –  ישנם קורסים קלילים עם תרגולים לא מחייבים, בעוד שישנם קורסים מעמיקים יותר, עם פרויקטים ועבודות לא פשוטות בכלל. בדקו מה יותר מתאים לכם ולזמן שלכם. חשוב להבין שככל שישנו תרגול מקיף יותר באותו קורס קידום אתרים – כך זה יועיל לכם הרבה יותר.

 

  • התייעצו עם בוגרים חדשים –  חשוב מאוד להתייעץ עם בוגרי קורסיםחדשים ולא כאלה שסיימו את הקורס לפני כמה שנים. מדוע? אותן המכללות משפרות את דרכי הלמידה והתרגול משנה לשנה. כך שקורס שהיה חלש ולא מקיף ב 2011, יכול להיות טוב יותר ומעמיק יותר ב 2015 ויש לקחת זאת בחשבון.

 

  • הקורס פותח בעיקר את העיניים –  הלמידה האמיתית היא בעבודה –  לא משנה מה רמת התרגול בקורס קידום אתרים בגוגל שאתם בוחרים – בחודשי הלימוד האלה תוכלו להבין את העולם. הקורס נותן את הכלים. את הלמידה האמתית והמשמעותית אתם תעשו בעבודה עצמה.

 

  • עזרה לבוגרים –  זה לא תמיד קל למצוא עבודה אחרי הקורס, בעיקר כשהשוק מוצף בבוגרים. לכן חשוב לבחור במוסד שעוזר לבוגריו להשתלב בתחום. ישנם אפילו חברות קידום אתרים שמציאות קורסים ואז משלבות את הבוגרים המתאימים בחברה שלכם וזוהי דרך נפלאה להשתלב בתחום.
Call Now Button