קורס קידום אתרים AskPavel Academy

AskPavel Academy

תחום קידום האתרים הופך להיות בשנים האחרונות לנושא חם ורלוונטי מתמיד. ידע על קידום אתרים הוא חיוני היום עבור כל בעל אתר או מנהל שיווק של עסק, שכן חיפוש בגוגל זו הדרך הדומיננטית בה אנשים מחפשים מוצרים או שירותים. הרשת היא ענקית ויש בה תחרות רבה, ולכן, מבלי היכולת לקדם את האתר אל ראש רשימת התוצאות בגוגל, אתרים רבים יכולים פשוט להיבלע ולא לזכות לחשיפה.

 

בנוסף, קידום אתרים קשור באופן הדוק להתקדמות הטכנולוגית המואצת שעוברת על העולם. כך למשל, השימוש הדומיננטי שנעשה היום היום בסמארטפונים ובשירותי לוויין, הביא להתפתחות הקטגוריות של קידום אתרים במובייל וקידום עסקים מקומי; והפופולריות הרבה של רשתות חברתיות הביאה להתפתחות התחום של שיווק ברשתות חברתיות. אלה הן רק שתי דוגמאות שממחישות את האופן בו קידום אתרים הוא תחום שמתעדכן ומתפתח תמידית; עוד דבר שמדגים זאת הוא העדכונים המרובים לאלגוריתם החיפוש של גוגל, ששואב את המידע שלו מהאופן בו אנשים מבצעים חיפושים ברשת ומה הם רוצים למצוא.

קורס קידום אתרים AskPavel Academy

קורס קידום אתרים שיהפוך אתכם למומחים

קורס קידום אתרים – הדרך האופטימלית ללמוד את התחום

 

אז בהינתן בכך שמדובר בתחום דינמי ומתפתח,שהוא וסופר-רלוונטי לבעלי אתרים ולמי שעוסק בשיווק של עסקים, איך אפשר ללמוד אותו? מי שמעוניין ללמוד לבד יוכל למצוא ברשת מגוון מקורות, כדוגמת בלוגים, מדריכים, ebooks, וובינרים ופודקאסטים. אך עבור מי שמעוניין ללמוד במסגרת מסודרת ולשמוע בלייב ממקדמי אתרים שעוסקים בזה ביום-יום, הפתרון האופטימלי הוא קורס קידום אתרים.

 

בקרוב מאד (תחילת נובמבר) נפתח קורס קידום אתרים חדש מבית הבלוג המצליח AskPavel, ושמו בישראל AskPavel Academy. מטרת הקורס היא להכשיר בקידום אתרים בעלי עסקים ואנשי שיווק באתרים, שכבר יש להם ידע בעולם האינטרנט, על מנת שיוכלו ליישם את הידע והכלים שהם רוכשים באתרים שלהם עוד במהלך הקורס.

סילבוס מעמיק ומקיף בכל תחומי השיווק הדיגיטלי

 

בקורס יינתנו 26 מפגשים על פני שלושה חודשים, וזאת על מנת שיהיה ניתן להעמיק בכל אחד מהנושאים הנלמדים בו ולתרגל אותם. הסילבוס כולל הן את היסודות החיוניים בכל היבטי הקידום האתרים והן טכניקות וכלים מתקדמים המוכרים רק למומחים. בין הנושאים שיילמדו בקורס: מחקר מילות מפתח, בניית קישורים, אופטימיזציית on-page, גוגל אנליטיקס, שיווק באמצעות תוכן, קידום אתרי מובייל, דיני רשת, קידום אתרים בינ"ל וקידום לאפליקציות.

 

כל המרצים בקורס הם אנשים שעושים בקידום אתרים באופן יום-יומי ומביאים עמם מידע עדכני מהשטח. בנוסף, יותר מ-60 אחוזים מזמן הקורס מוקדשים לפרקטיקה: מפתחי הקורס דוגלים בדעה שקידום אתרים הוא דבר שחייבים ללמוד בעיקר "דרך הידיים",  תוך התנסות מעשית, ולכן שמים דגש רב על כך שהתלמידים יישמו את מה שהם לומדים באתרים שלהם בליווי של המרצים, כך שיוכלו לראות תוצאות כבר במהלך הקורס.

מעניין אתכם נושא אחר פרט לקידום אורגני? מכללת AskPavel Academy מציעה מגוון קורסים על שיווק דיגיטלי כמו – גוגל אנליטיקס, פרסום ממומן PPC ורשתות חברתיות.

להרשמה אתם מוזמנים ליצור קשר ב 054-6997979

או להשאיר פרטים

 

    שם*

    דואר אלקטרוני*

    מספר טלפון*

    במה אוכל לעזור לכם?

    Call Now Button