קידום אורגני וממומן: העסיקו שני מומחים ולא אחד

כל אחד היום יכול לעשות לעצמו קמפיין ממומן בפייסבוק. מצד שני לא כל אחד יכול להשיג קמפיין יעיל שישתלם לו, במיוחד בתחומים תחרותיים ומורכבים. לכן אנשים רבים פונים למומחה קידום אתרים ונותנים לו את העבודה. לפעמים, כאשר פונים אלי אנשים, הם מעוניינים גם בקמפיין ממומן וגם בקמפיין אורגני. אני לא מתעסק בקידום ממומן ואני תמיד ממליץ לאנשים לקחת מומחה לכל נושא בנפרד מאשר בנאדם אחד.

מחיר

"אבל זה יצא זול יותר אם את העבודה יעשה בן אדם אחד" אנשים אומרים כאשר אני ממליץ להם לקחת מומחה נפרד בכל נושא. האמת היא שזה לא נכון בהכרח. כל מקדם אתרים עושה את השיקול שלו. יש כאלה שיגלמו את המחיר באופן כללי ויצרו אשליה שמדובר במחיר מוזל, ויש כאלה שיתנו עלות נפרדת לכל שרות. כך שצריך לבדוק עד כמה זה משתלם לעבוד עם אותו נותן השירות.

תועלת

כאשר מדובר בתחום תחרותי הדורש השקעה ועבודה רבה, לא בטוח שאם תיקחו מקצוען קידום אתרים אחד הוא ישקיע באותה מידה בשני התחומים. ישנם קמפיינים ממומנים שדורשים כמה שעות עבודה ביום, במיוחד כשמדובר באתרים מסועפים עם לא מעט נושאים. עלות קמפיין לאתר כזה, מלבד הכסף שאתם שמים על ההקלקות, עלול להיות לא קטן. ישנם לא מעט חאפרים בתחום, הם יכולים שלא לתת עבודה של 100% בכל אחד מהתחומים. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות העסיקו מומחה נפרד בכל תחום.

לא כל מומחה קידום אתרים הוא גם מומחה קידום ממומן

כדי להיות מומחה ניהול קמפיינים ממומנים צריך להיות בעל ידע רחב ומעמיק בתחום שיכול לנבוע מתוך ניסיון או קורס מקצועי.  כאמור לא כל מומחה SEO, הוא גם מומחה קידום ממומן כך שהעבודה שהוא יעשה יכולה להיות לא יותר טובה ממה שתעשו בעצכם במקרה הטוב, וחובבנית ומזיקה במקרה הרע. בדקו טוב עד כמה באמת מומחה נותן השירות שאתם בוחרים.

Call Now Button