קידום אורגני לעסקים קטנים

אחת הדילמות שעומדות בפני בעלי עסקים קטנים עם תקציב מוגבל, או כאלה שרק עכשיו לקחו את ההלוואה על מנת לפתוח את העסק הוא האם לשכור את שירותיו של מומחה קידום אורגני או לחכות עד שהעסק יהיה במצב כלכלי טוב יותר. מצד שני, כדי שהמצב הכלכלי של העסק יהיה טוב יותר, עבודתו של מומחה קידום אתרים הינה חשובה מאוד. אז איך בכל זאת אפשר לפתור את סיפור הביצה והתרנגולת הזה כאשר כל שקל שאתם מוציאים הוא קריטי? להלן כמה דברים שכדאי לדעת.

צרו קשר לבחירת חבילות קידום בהתאם לתקציב שלכם

 

לבחור בכמות מילים מצומצמת

בין אם מדובר במומחה שהוא מקדם אתרים פרילנסר או חברה, רובם קובעים את המחיר הסופי לפי כמות מילות המפתח. ככל שיותר מילים מקודמות, כך האתר שלכם יופיע יותר בגוגל וכך יהיו אליו יותר כניסות. זה גם אומר שעבודת הקידום  היא אם יש לכם תקציב מוגבל, התמקדו ב 10 מילים בלבד כאשר 5 מהם תחרותיות ו 5 מהם מילים פחות תחרותיות כלומר זנב ארוך. חשוב מאוד שיבוצע חקר מילות מפתח מקיף על מנת לדעת מה כדאי לקדם ומה לא.

 

להתחיל עם מילות מפתח בזנב ארוך

תהליך קידום אתר במילים תחרותיות יכול לקחת חודשים ואפילו יותר. אבל אין זה אומר שבינתיים האתר שלכם חייב לסבול מ 0 תנועה. אם התקציב שלכם הוא מאוד מוגבל, רצוי להתמקד במילים פחות תחרותיות, אבל כאלה שבכל זאת מביאות תנועה. למשל יש לכם עסק לתיקון מזגנים, אתם בוודאי מודעים לכן ש"טכנאי מזגנים" היא מילה קשה. בינתיים אפשר לבחור בקידום מקומי וללכת על מילים כמו טכנאי מזגנים בשרון או לפי ערים. עוד דוגמה: אם יש לכם אתר שעוסק בנושא מצלמות אבטחה –  שווה לכם להקדם מילים פחות תחרותיות כמו התקנת מצלמות אבטחה ומתקין מצלמות אבטחה (במידה כמובן אם זה חלק משירות העסק).

לכתוב תוכן בעצמכם במקום לקנות אותו

בניגוד לשנים הקודמות, קידום אורגני הדבר החשוב ביותר לאחר ביצוע אופטימיזציה לאתר הוא כתיבת תוכן. שני מאמרים בשבוע לאתר זה אמור להיות המינימום. בתחומים תחרותיים מאוד, רצוי אפילו לעדכן תוכן פעם ביום. כמובן שזהו חלק מתקציב הקידום. רוצים להוזיל את עלות הקידום? ספקו את המאמרים בעצמכם למקדם שלכם. הקדישו חצי שעה כל יום. או חצי שעה פעמיים בשבוע כדי לכתוב מאמר בנושא שלכם. גם בלי קשר לקידום, עדיף שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם יתקלו במאמר שלהם מאשר במאמר שנכתב לצורך קידום האתר נטו או סתם מאמר חסר ערך מוסף.

Call Now Button