איך יודעים אם האתר מתאים לקידום?

האם כל אתר מתאים לקידום? האם אפשר לקדם כל אתר ולא משנה מאיזה סוג הוא? התשובה היא לא. מומחה קידום אתרים  או חברה עלולים לקחת אתר גרוע, ובמקום לשפר אותו או להציע בניית אתר חדש, לעשות עליו עבודת SEO לא משתלמת. עבודה זו תתברר די מהר כעבודה חסרת תועלת יותר מלגלגל סלע במעלה ההר. אז איך יודעים אם האתר מתאים לקידום?

להלן אתרים שאי אפשר לקדם:

  • אתרי פלאש – אתרי פלאש נחשבים לדעת רבים לאתרים היפים ביותר. אז מה הבעיה? גוגל לא יכול לקרוא את התוכן בתוך האתר וכתוצאה מכך הם בקושי מתאנדקסים בגוגל. בנוסף גם אפל לא מתים על פלאש. אייפדים כמו גם אייפונים וכל מה שמבוסס על המערכת שלהם לא קוראים פלאש. יש לכם אתר כזה? מי שגולש מהמכשירים האלה לא יראה כלום כשהוא יכנס אליו. מה עושים במצב כזה? בונים אתר חדש לגמרי שאינו מבוסס על פלאש.
  • אתרים ללא מערכת ניהול –  הכוונה היא לאתרי HTML  פשוטים ומיושנים. אפשר לעלות תוכן לאתרים האלה רק אם מתכנתים בכל פעם מחדש דף. אף מקדם לא יעשה עבודת נמלים כזאת. אתר ללא מערכת ניהול הוא אתר שאין טעם לקדמו. בנו אתר חדש ב WordPress.
  • דפי נחיתה –  דפי נחיתה נועדו אף ורק  לקמפיינים ממומנים. מומחה קידום אתרים אמין יסרב לבקשה כי מדובר בדף ולא באתר ולכן אי אפשר לקדמו בתחומים תחרותיים. אי אפשר לעדכן בו תוכן באופן קבוע.

 

אתרים בעייתיים

 

אפשר לקדם אתרים אלו, אבל המשימה עלולה להיות לא קלה בכלל.  הכוונה היא לאתרים המבוססים על מערכת שאינה נמצאת בשליטתו הבלעדית של בעל האתר. למשל אתרי Wix.

זה נכון שאפר להקים אתר חינמי יפה דרכם, אבל אין לבעל האתר שליטה על האחסון שלו. האתר יכול להיות מאוחסן בארצות הברית ולא בישראל. השרת עלול ליפול ולבעל האתר לא יהיה הרבה מה לעשות עד שיתקנו אותו. שרת איכותי הינו חשוב לקידום. כמו כן במקרים רבים אתרים אלו נטענים לאט וגם זה פוגע בקידום. בגדול אתרים מסוג זה אינם אידאליים לקידום ולכן תמיד עדיף לבנות אתר בוורדפרס. זאת יאמר לכם כל מומחה קידום אתרים שמכבד את עצמו.

Call Now Button