קידום אתרים בגוגל או קמפיין ממומן בפייסבוק

זאת אחד ההתלבטויות בה נתקלים בעלי אתרים רבים: האם לעשות קמפיין ממומן בפייסבוק או להשקיע תקציב גדול על קידום אתרים בגוגל. ואם כבר בגוגל אז רק באורגני? רק בממומן? אולי שניהם? מה עושים? לכך אין תשובה אוניברסלית שמתאימה לכולם.  אבל חשוב להבין שלא משנה באיזה שיטה אתם בוחרים בסוף –  יש להקפיד לעבוד עם מקדם אתרים מומחה כמו גם מקצוען פייסבוק ולא לתת את העבודה לחובבנים. כדי שתוכלו להגיע להחלטה התאימה לכם ביותר – להלן כמה דברים שכדי לדעת.

פייסבוק

בגוגל הגולש מחפש שירות כלשהו. בפייסבוק הוא נחשף אליו באופן פאסיבי. הצלחת הקמפיין תלויה בעד כמה הפרסום היה מפולח. ככל שהוא מפולח בצורה מדויקת יותר, כך תוכלו להשיג תוצאה טובה יותר. אם אתם רוצים  תוצאות מיידיות –  סביר להניח שתשיגו את מבוקשכם בפייסבוק. למשל פרסומות לאירועים, מבצעים ושירותים שונים יכולים לעבוד טוב יותר בפייסבוק מאשר בגוגל. ישנם תחומים שאנשים לא מחפשים אותם במנוע החיפוש, אבל כשהם נחשפים אליהם בפייסבוק, באופן פאסיבי, הם הופכים ללקוחות פוטניאלים. למשל כדאי יותר לפרסם מוזיאון חדש בפייסבוק מאשר בגוגל.

קידום אתרים אורגני וממומן

20% מהמחפשים בגוגל לוחצים על התוצאות הממומנות. לכן כדאי להשתמש בקידום ממומן רק עד שהאתר מגיע לדף הראשון. לאחר מכן, הדבר כבר פחות משתלם. בקשו ממקדם האתרים שלכם שיבצע חקר מילות מפתח. במידה וישנם חיפושים רבים בגוגל, כדאי לכם להשקיע מאמצים בקידום האורגני. ובמקביל לבדוק כיצד פועל הקמפיין הממומן לטובכם.

חשוב לדעת: ההבדל בין הצלחה לכישלון קשורה לבחירת מילות מפתח, הניסוח ושעות הפרסום. לכן הקמפיין צריך להיות מתוכנן בצורה מקצועית ויסודית. לא כל מומחה קידום אתרים מבין גם ב SEO   וגם ב ppc. לכן חשוב למצוא נותן שירות שמבין ב 100 אחוז בתחום.

Call Now Button