קידום אתרים בגוגל לא צריך להתבסס אך ורק על מילות מפתח

סביר להניח שבעשור הקרוב עידן קידום אתרים בגוגל על מילות המפתח יגיע לסיומו במיוחד לאחר שגוגל יהפוך למנוע חיפוש סמנטי. כבר עכשיו יורדים בדירוג אתרים בגלל בנייה לא טבעית של קישורים על מילות מפתח. אז איך בכל זאת מביאים גולשים לאתר? הרי הם משתמשים במילות מפתח כדי להגיע למידע שהם מחפשים. קידום אתרים הוא תחום דינמי שצריך שדורש מהמומחים בו להיות מעודכנים כל הזמן. לכן אם מומחה ה seo שהעסקתם משנה את שיטות העבודה שלו מידי פעם, תדעו שזה לטובה.

גוגל הוא אורקל

לפעמים אנשים שואלים את גוגל כאילו הוא היה בן אדם. למשל איפה אפשר לקנות כרטיס טיסה זול. או כרטיס טיסה זול – איפה קונים. ראשית יש לדאוג שבתוך הטקסט שלכם עולה שאלה כזאת. אפשר לשלב אותה ככותרת ראשית או כותרת בייניים. שנית –  התשובות צריכות להיות ברורות וניתנות למציאה בתוך הטקסט במהירות. לכן מעבר לטקסט רצוי לשלב גם סרטוני הדרכה קצרים.

מומחיות

כל מומחה קידום אתרים יאמר לכם שאתם צריכים למתג את עצמכם כמומחים. לכן התוכן שאתם כותבים צריך להיות תוכן ייחודי, מעניין ובעל השקפת משלכם שתבדיל אתכם מאחרים. לא, זה לא אומר שצריך להמציא שטויות. אלה פשוט להשקיע בכתיבה מעניינת. אל תהססו להציג את זווית המחשבה שלכם גם אם היא לא פופולארית.

תוכן ויראלי

נכון קל  לכל מקדם אתרים בגוגל לומר ללקוחות שלו – תפיקו תוכן ויראלי –  אבל אין גורם חשיפה טוב יותר לעסק מווידאו שמוביל לעשרות אלפי צפיות בישראל. לכן כדאי לפנות לעורכי וידאו, אנשי קראייטיב וקופירייטרים. במקרים רבים שווה להשקיע הון קטן בתוכן ויראלי –  אבל אם הוא יהיה מוצלח ההשקעה תכפיל את עצמה במאות אחוזים.

Call Now Button