קידום אתרים בזול

קידום אתרים זול

זה נכון שלא כל אחד יכול להוציא תקציב גדול על קידום אתרים, אבל אין זה אומר שצריך לחפש את נותן השירות הזול ביותר. ישנם דברים שבלתי אפשרי לעשות בתקציב נמוך:

1)      לקדם מילות מפתח תחרותיות

2)      לקדם מגוון רחב של מילות מפתח

3)      להשיג תוכן איכותי

למעשה אפשר רק לקדם מילות מפתח בזנב ארוך שיש עליהן חיפושים מועטים.

 Seoבזול הוא קידום שחור

קידום אתרים זול יכול להוביל בסופו של דבר לקידום שחור או בשמו השני Black Hat  SEO. הלקוח משלם מעט מידי כסף ובתמורה המקדם נותן לו עבודה זולה שיכולה להועיל לטווח קצר, אבל ליצור גם נזק בלתי הפיך. למשל כדי להגיע לתוצאות מהירות על המקדם לבנות מאות קישורים מאתרים. כדי לעשות זאת הוא יקנה אותם מחו"ל מאתרים שנחשבים לגרועים ולא קשורים לנושא.

חשוב לדעת:

  • הנחיות גוגל אוסרות על קניית קישורים. מעשה זה עלול להוביל לענישת האתר.
  • קישורים לא קשורים לנושא האתר לא מועילים ואפילו מזיקים לטווח הארוך.
  • בניית קישורים מסיבית בפרק זמן קצר מזיקה לאתר ותוביל לעונש.

 יכול להיות שהתוצאות יגיעו די מהר למרות השימוש בשיטות הללו, אבל ברגע שגוגל יעלה על השיטה השחורה, הוא ידרדר את האתר בדירוג במקרה הטוב או יזרוק את האתר לארגז החול, כלומר מחוץ לגוגל לזמן רב או אפילו לנצח כך שיהיה צורך לבנות אתר חדש לגמרי.

סכום נמוך אינו מכבד אתכם וגם לא את בעל המקצוע. כדי להשיג תוצאות טובות צריך לעבוד באופן יומיומי וקשה על האתר. תמורת כמה מאות שקלים לא תקבלו תוכן איכותי או תוכן בכלל מהמקדם וגם במקרה הזה העבודה תסתכם בבניית בלוגים מהם יופנו קישורים בנוסף לפניית קישורים מאתרים אחרים באופן חוקי. קידום המבוסס על קישורים בלבד הוא קידום שעבר זמנו ומעדכון לעדכון באלגוריתמים –  יותר אתרים נענשים לאחר עבודת קידום זולה.

קידום אתרים בזול עולה ביוקר

אחת ההצעות המעליבות ביותר שלקוחות נותנים למקדמים הוא תשלום בעבור תוצאות בלבד. כלומר על המקדם לשלם לספקים במקרה ואין לו יכולת לכתוב ולא לקבל לכך בתמורה שום דבר. לכן ברוב המקרים המקדם לא ישקיע מכיסו כדי להתחיל להרוויח בעתיד הלא ידוע, הרי לו הוצאות נוספות. קידום זול שכזה יגרום מצדו לעבודה לא איכותית. כדי לקבל שירות טוב וקידום איכותי יש להשקיע בקידום ולא לחפש עבודה זולה.

Call Now Button