קידום אתרים בחדרה

יש לכם עסק פיזי בחדרה או חנות אינטרנט? אני מזמין אתכם להגיע אלי. אין לכם זמן לנסיעה?  אשמח להגיע  אליכם. אסביר לכם איך אוכל לעזור לעסק שלכם לצבור פניות רבות מלקוחות פוטנציאלים לא רק ברחבי העיר אלא גם מחוצה לה. 

 

קידום אתרים בחדרה

קידום אתרים איכותי יכול להביא לכם ים של פניות או לפחות את כמות טיפות המים שיש באקופארק.

כמה דברים שכדאי לדעת על קידום אורגני

  1. מדובר בהשקעה משתלמת לטווח ארוך – בניגוד לקידום ממומן, האורגני הוא תהליך מורכב יותר. את התוצאות הראשוניות מתחילים לראות בטווח שבין 4-12 (תשאלו את גוגל –  הם בעצמם אומרים זאת). יש תחומים בהם אפשר להגיע לדף הראשון ממש תוך כמה חודשים ספורים ויש תחומים בהם התהליך עלול לקחת יותר משנה. אם אתם זקוקים לשירות קידום אתרים בחדרה, אשמח לתת לכם גם ייעוץ בנושא.

 

  1. אל תאמינו להבטחות בלי כיסוי – מקדם אתרים מסוים מבטיח לכם שתוך כמה חדשים תהיו בדף הראשון? תזהרו ממלכודות. תבדקו באיזה מילים מדובר. כל אחד יכול להביא אתכם במילים כמו אינסטלטור מספר אחד בחדרה לדף הראשון, אבל הבעיה היא שאף אחד לא מחפש במילים האלה. תבדקו על איזה מילים בדיוק ההבטחה תקפה. חוץ מזה, אם הוא כל-כך בטוח בעצמו שהוא יכול להביא אתכם במילים הכי תחרותיות תוך כמה חודשים בדף הראשון – תכניסו לחוזה סעיף של החזר כספי במקרה וזה לא יודע לפועל. האמת היא שאפשר לשער ולנחש מתי אתר יגיע לדף הראשון –  אבל להתחייב? זאת הבטחה ללא כיסוי.

 

  1. תנו לצד בלתי תלוי לבדוק את החוזה – אל תחתמו על החוזה מבלי לקרוא אותו ולתת לצד בלתי תלוי לתת חוות דעת. לפעמים קורה כשלקוח עוזב, המקדם פשוט מבטל את כל העבודה שלו. מסיר קישורים ובמקרים קיצוניים אפילו את התוכן – כדי שזה לא יקרה לכם – הגנו על עצמכם בעזרת החוזה.

 

  1. קידום אתרים בחדרה עם אסטרטגיה מקומית – אם למשל יש לכם עסק של אינסטלציה, קידום האתר על מילים כמו אינסטלטור ואינסטלטורים לא אמור להיות בראש סדר העדיפויות שלהם. הקידום העיקרי צריך להיות מקומי. במעגל הראשון – העיר חדרה. במעגל השני –  כל אזור השרון. המעגל השלישי –  כל מה שמחוץ לאזור השרון לשם תהיו מוכנים להגיע. בין היתר חשוב מאוד לפתוח דף ב Google My Business.

 

  1. עבודה עם תוכן איכותי –  התוכן הוא המלך הבלתי מעורער של הקידום האורגני. כאשר אתם פונים לספק שירות קידום אתרים בחדרה, תמיד כדאי לשאול מה רמת התוכן שתעלה לאתר. על מנת שהקידום יהיה אפקטיבי, צריך לעבוד בשיטת הפירמידה ההפוכה. להביא מכמה שיותר ביטויים את התנועה לאתר שלכם. כדאי להעדיף תוכן איכותי של לפחות 500 מילים. מאשר סתם מאמרי חסרי ערך של 30 מילים שיעלה 30 ₪.

 

  1. בניית קישורים – במקרה הזה האיכות תמיד יעילה יותר מהכמות. אני נוהג לספק ללקוחות שלי דו"ח שקוף של העבודה הכולל בין היתר גם רשימה של כל הקישורים שנבנו לאתר שלכם. אני מתחייב לא להסיר אותם. אני נמנע משימוש בקישורי ספאם כמו פורומים ואתרים שלא קשורים לתחום של הלקוח. תמיד עדיף קישור אחד מאתר חזק מאשר 5 קישורים מאתרים לא טובים.

 

מקווה שעזרתי לכם להבין קצת יותר את התחום –  אתם מוזמנים לעקוב גם אחרי הבלוג שלי שמעדכן כל שבוע במידע על קידום אתרים אורגני.

Call Now Button