קידום אתרים בחו"ל

אתחיל מהסוף. לעולם אל תסכימו שאדם שמקדם אך ורק אתרים ב Google.co.il יעשה לאתר שלכם קידום אתרים בחו"ל.  אין זה משנה אם מדובר בארה"ב, גרמניה או דרום אפריקה, כדי לקדם אתר בשפות זרות יש צורך להיות מנוסה בעבודת קידום  בחו"ל מכיוון שהיא שונה באופן מהותי מאשר עבודת קידום אורגני בעברית. באופן אישי, אני מתמחה אך ורק בקידום אתרים בעברית, ולכן לעולם לא אפעל בחוסר אחריות ואקדם אתר בחו"ל.

אם אתם מחפשים מומחה בנושא –  אשמח להפנות אתכם לחברה מנוסה בקידום אתרים או לפרילנסר. על מנת ליצור איתי קשר, השאירו את הפרטים שלכם באתר ואשמח לקשר ביניכם.

דברים שחשוב לדעת על קידום אתרים בחו"ל

  1. הקידום בחו"ל הינו מקומי בעיקר – הקידום בארה"ב הינו שונה באופן מהותי והוא מתמקד בקידום מקומי. למשל אם עורך דין ירצה לקדם את עצמו בארה"ב הוא לא תמיד יתמקד בנושא שלו + שם העיר, אלא במילים כמו הנושא שלו+ שכונה. הרי השכונות שם הם בגודל של ערים בישראל.

 

  1. רמת תחרותיות גבוהה יותר – רק במנהטן יש כ 1.6 מיליון תושבים. תארו לכם כמה בעלי עסקים וכמה אתרים יש להם ותבינו כמה תחרות יש בין בעלי מקצוע, עסקים ומומחים. לכן רמת התחרותיות היא גבוהה מאוד.

 

  1. קידום אתרים בחו"ל מצריך ידיעת השפה ברמת שפת אם – מומחה seo שמתעסק בקידום בישראל יכול לעשות חקר מילות מפתח איכותי בעברית. לעומת זאת, לא בטוח שהוא יצליח לעשות חקר מילות מפתח באנגלית מכיוון שזו לא שפת האם שלו. הוא הרי לא מכיר מונחים רבים. לעומת זאת, מי שגר בארה"ב ושולט בשפה ברמת שפת אם –  יכול לעשות חקר מילות מפתח איכותי. לכן תמיד כדאי להעדיף מומחה שמבין טוב את השפה בה הוא מקדם. אם מקדם כלשהו מתכנן לקדם לחו"ל לא יזיק עם יקח סדרת שיעורי אנגלית אונליין. יש היום מקדמים שעושים קידום בשפות שהם בכלל לא מבינים ולא דוברים, וזה, לא ממש יעיל.

 

קידום אתרים בחו"ל

קידום אתרים בחו"ל

  1. בסין ורוסיה שולטים מנועי חיפוש אחרים – בעוד שברוב מדינות העולם גוגל הוא מנוע החיפוש השולט, בסין ורוסיה הוא לא הפופולארי מכולם. רוב הסינים משתמשים במנוע חיפוש בשם ביידו ואילו ברוסיה, מנוע החיפוש השולט הוא יאנדקס. לכן כדאי לקחת זאת בחשבון כאשר אתם מכוונים את הפרסום שלכם למדינות הללו.

 

  1. יקר יותר – מכיוון שמדובר בתחום תחרותי יותר, הוא דורש יותר מאמץ ויותר תכנים. בנוסף התכנים האיכותיים באנגלית יקרים יותר מאשר התכנים האיכותיים בעברית. לכן קידום אתרים בחו"ל תמיד יהיה יקר יותר מאשר קידום אורגני בעברית.

 

  1. עדכוני אלגוריתמים –  כידוע, אחת לכמה חודשים גוגל משחררים אלגוריתם כלשהו או משפרים אותו וזה משפיע אל תוצאות החיפוש. האתרים הראשונים להיות מושפעים הם האתרים בארצות הברית –  לכן על אחת כמה וכמה חשוב להקפיד על עבודה קידום לבנה. עד שעדכון מגיע ל co.il עובר פרק זמן ארוך יותר ולא תמיד אופן ההשפעה הוא באותה רמה כמו באמריקה.

 

  1. תשתיות וקשרים – למקדמי אתרים שונים יש תשתיות וקשרים עם מקדמים בישראל. מי שמקדם רק בישראל, לא יפתח קשרים עם מקדמים בחו"ל או יקים תשתיות בחו"ל. לכן חשוב לעבוד עם מקדם שכבר יש לו כמה לקוחות להם הוא עושה עבודת קידום אתרים בחו"ל כי זה סימן שיש לו תשתיות וקשרים בחו"ל. למשל כדי לבנות קישורים לאתר המכוון לקהל האמריקאי, צריך לבנות קישורים מאתרים באנגלית ולא מאתרים בעברית.
Call Now Button