עם כל שנה שעוברת יותר ויותר בעלי עסקים מבינים את חשיבות נושא קידום האתרים. וכך כל התחום הופך להיות לתחרותי בעוד ועוד נושאים כי כולם רוצים להיות בדף הראשון. דף שני, במקרים רבים, הוא בית קברות לאתרים  – לא רבים מגיעים אליו. חשוב מאוד לבצע תיאום צפיות כאשר שוכרים את שירותיו של מומחה קידום אתרים בישראל. ישנם לא מעט רמאים בתחום וחובבנים. אז איך בוחרים מומחה אמין, מבקשים ממנו להציג תכנית עבודה ומשווים אותה לתוכניות של אחרים. מציעים לכם קידום שמבוסס בעיקר על מיליון קישורים? תברחו. מציעים לכם תכנית המבוסס על תוכן וקישורים איכותיים ולא כמותיים –  סימן שאתם בידיים טובות.

אשמח לעזור לכם בכל אשר נוגע לנושא קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים –  אתם מוזמנים ליצור איתי קשר

בינתיים להלן כמה דברים שכדאי לדעת על  SEO בישראל

  1. מעצמה – ישראל היא אחת המעצמות הגדולות ביותר לקידום אתרים. השנייה אחרי ארצות הברית. בחלק מהמקרים לקוחות מארצות אחרות פונות לחברות ישראליות בגלל היותה של ישראל מעצמה.
  1. קודם בארה"ב אחר כך בישראל – כאשר גוגל מכריזים על שינוי באלגוריתם, קודם כל הוא ישפיע על ארה"ב. כלומר על גוגל.קום ואחר כל על ישראל. לפעמים זה עניין של כמה שבועות ולפעמים של כמה חודשים.
  1. שיטות שונות – הבסיס של קידום אתרים בישראל הוא זהה, אבל לכל חברה או פרילנסר עלולה להיות שיטה קצת אחרת מאשר את עמיתו. אחד יעדיף יכול לעבוד אם תוכן בעוד שאחר יכול לעבוד בעיקר אם קישורים.
  1. תחומים שונים – תוצאות שונות –  אם מקדם ינסה שיטה X  על אתר בנושא מסוים, ואחר כך הוא ינסה אותה על שיטה אחרת –  זה לא אומר שזה יעבוד גם במקרה זה. מדוע? בגלל רמת התחרותיות.
  1. בחו"ל זה יקר יותר – כדי לקדם אתר באנגלית יש צורך בתקציב גדול יותר מאשר תקציב שיש לגבש בנושא קידום אתרים בישראל.

 

 

נשלח ב בלוג
Call Now Button