קידום אתרים מקצועי

SEO הוא תחום שאין עליו פיקוח, טווח מחירים ברור או צורך בהסמכה כלשהי כדי לעבוד בתחום. למעשה כל נער יכול לכנות את עצמו מומחה קידום אתרים ולהציע את שירותים. אנשי הקידום אשר מציעים סכומים מגוחכים הנאמדים במאות שקלים בלבד בחודש, במקרים רבים לא רק שלא עושים עבודה איכותית אלא גורמים לנזק לאתר שהוא לפעמים בלתי הפיך. לכן חשוב להתעקש על קידום אתרים מקצועי. אז איך בדיוק מוצאים מקדם מקצועי?

בוגרי קורסים

מכיוון שנושא ה SEO הפך לפופולארי כל-כך בשנים האחרונות, נפתחו קורסים במכללות כמו NESS למשל. גם חברות קידום עושות קורסים בעצמם. נכון, מקדמים שיוצאים מהקורס הם חסרי ניסיון, אבל יש להם את כל הידע הדרוש נכון לתקופת הלימוד. לכן רצוי לפנות למוסדות הלימוד ולבקש מהם המלצה על בוגרים. מי שלוקח קורס מסוג זה, סימן שהוא מעוניין לעבוד בצורה קבועה, מקצועית ורצינית ולא להיות חאפר לצורך השלמת הכנסה.

חברות SEO

ישנם לא מעט חברות קידום אתרים מקצועי בישראל. מניסיוני כעובד שכיר בעברי בחברות הללו, לא בכל חבר תקבלו יחס אישי, שירות מחיר ומחיר הוגן. לכן יש לבדוק כמה חברות, להגיע לפגישות במשרד ולבדוק טוב את החוזה בין שני הצדדים. בחברות הללו ישנם צוותי עובדים המטפלים בעשרות לקוחות. על תתבלבלו עם חברת בניית אתרים וקידום אתרים –  זה ממש לא אותו דבר. חלק מהחברות הבנייה, מציעות גם שירות SEO והוא יכול להיות חובבני מאוד ולמעשה לשמש  כטריגר לקחת מכם עוד כסף.

האם עדיף מומחה קידום אתרים פרילנסר או חברה?

אין לכך תשובה חד משמעית. כל החלטה צריכה להיבדק לעומק. לפעמים עדיף לקחת פרילנסר מכיוון שבמקרים רבים הם מציעים מחירים זולים יותר מאשר חברות קידום. במקרים אחרים עדיף לקחת חברת קידום אתרים מכיוון שסביר להניח שיותר מאדם אחד יעבוד על האתר שלכם ויכול להיות שהדברים יתרחשו מהר יותר. פרילנסר יכול להיות נותן שירות עם מעט לקוחות ולכן יהיה לו יותר זמן להקדיש לכל לקוח. מבלבלים? אני ממליץ לכם להיפגש עם נציג חברת קידום ופרילנסר, לבדוק את החוזרים המוצעים, להשוות מחירים תמורת העבודה ורק אז להחליט על הצעד הנכון ביותר. לא משנה את מי אתם בוחרים, על תתפשרו על פחות מאשר קידום אתרים מקצועי.

Call Now Button