קידום אתרים מקצועי

מיהו בדיוק מומחה קידום אתרים מקצועי? האם אפשר לשפוט אותו רק לפי הקורס שהוא עבר? לפי כמה לקוחות ידועים יש לו או שאפשר להסתמך אך ורק על המיקומים של הלקוחות שלו ללא קשר לעד כמה הם ידועים או לא. התשובה היא לא מורכבת מידי, כל הנתונים האלה ביחד ואחרים הופכים מישהו מחובבן לאחד שיכול לכנות את עצמו מקדם מאתרים מקצועי. לפניכם כמה קריטריונים שיעזרו לכם לבצע את הבחירה הנכונה. כבר בשיחת הטלפון שלו תוכלו לזהות האם הם קיימים או לא במסגרת השירות שלו.

לקבלת הצעת מחיר לקידום אורגני אתם מוזמנים לצלצל אלי או להשאיר פרטים באתר.

הכשרה

קורס קידום אתרים  יכולה להיות הבטחה לכך שמדובר במומחה. מצד שני אפשר ללמוד את כל החומר לבד ברשת. ובכל זאת, רצוי לשאול את המועמד לקדם את אתרכם מהי הכשרה המקצועית שלו. כמו כן, כדאי לבדוק אם יש להם תארים אחרים מלבד בוגרי קורס SEO. למשל:

  • תואר או הכשרה במחשבים – זה יכול להפוך אותם למומחים גם בעניין הטכני של קידום האתר.
  • כתיבה (תקשורת) – התוכן הוא אחר הדברים החשובים ביותר בקידום האתר. גם אם המקדם שלכם הוא לא זה שכותב את התכנים, יהיה טוב אם הוא ידע כיצד לסדר ולערוך אותם באתר בצורה נכונה.

תיק עבודות

כאשר אתם פונים לאחד שנראה לכם שמתעסק בנושא קידום אתרים מקצועי, רצוי לבקש ממנו כבר בשלב מוקדם של השיחה להראות לכם עבודות. בדקו האם יש לו לקוחות בדף הראשון בתחומים תחרותיים ולא רק בתחומים אזוטריים. ככל שיש לו יותר לקוחות בתחומים תחרותיים בדף הראשון, כך זה אומר שהוא יודע לעשות את העבודה בצור הטובה ביותר. על מנת להיות בטוחים שבאמת מדובר בלקוחות שלו, בדקו האם יש קישור בפוטר לאתר שלו או צרו קשר עם בעל האתר.

לקוחות גדולים או קטנים?

קשה הרבה יותר לקדם אתר חדש מאפס של שרברב למשל או של עסק חדש שבכלל לא נחשב למותג, מאשר חברה ידועה במשק. גוגל מעדיף תמיד מותגים. כמו כן, לבעלי עסקים גדולים יש תקציב הרבה יותר גדול כך שקל יותר לקדם אותם. כמו כן, יש להם אתרים הרבה יותר מקצועיים ואיכותיים. בחלק מהמקרים העבודה היא קלה ודורשת בעיקר תחזוקה כאשר מדובר בלקוחות ידועים. לכן כדאי לבדוק כמה לקוחות מאתגרים יש לו בתיק העבודות. כך תדעו עד כמה הוא באמת מומחה קידום אתרים מקצועי.

Call Now Button