בשבוע אחד פנוי אלי שני בעלי עסקים שונים במטרה לקבל הצעת מחיר לקידום האתר שלהם על שמם הפרטי או שם העסק שלהם. האמת היא שבשביל קידום אתרים מסוג זה, אין כל צורך במקדם אתרים מקצועי, אלא אם כן אין לכם זמן לעשות זאת. אם באמת אין לכם זמן, פרויקט כזה אמור לעלות בין 500-1000 ₪ לחודש עד להשגת המטרה כולל תוכן, התאמת האתר לקידום ובניית קישורים. אבל אם אתם מעדיפים לעשות זאת בעצמכם – להלן מדריך קצר שיעזור לכם להצליח במשימה.

בשביל מה צריך את זה?

אם אתם קוראים שורות אלה ולא מבינים למה לקוחות מבקשים קידום רק על שם המשפחה או שם העסק שלהם –  להלן הסיבות לכך:

  1. אין להם תקציב לקידום אתרים או שהם לא מעוניינים בכל, אבל הם רוצים עבודה מינימלית מסוג זה.
  2. הם רוצים למתג את שמם ברשת.
  3. הם רוצים שגולשים יגיעו אליהם בקלות בגוגל ע"י הקלדת שם או שם החברה לאחר שבעל העסק סיפר ללקוח פוטנציאלי עליו או לאחר פרסום בתקשורת.
קידום אתרים על שם עסק או חברה

קידום אתרים על שם עסק או חברה

כך תעשו זאת

עדכון נתוני מטא – מדובר בשדות הנקראים טייטל ודסקריפשן במערכת הניהול של האתר. נסחו כותרות  באורך המתאים ושלבו את שם החברה או השם המלא שלכם ולא רק את מילות המפתח. חשוב שהטייטלים והדסקריפשנים יהיו שונים ברובם, אבל אפשר לסיים אותו באותה הצורה. דוגמאות:

השתלת שיניים ביום אחד –  ד"ר נווה גרוסברד

או

טיסות זולות לתאילנד –  מיראז' טיים טורס

 

כמו כן חשוב להשקיע גם בניסוח דסקריפשן טוב . נתון זה מגיע מתחת לטייטל.

דוגמא:

 

טייטל: השתלת שיניים בהרדמה מלאה –  דוקטור נווה גרוסברד

 דסקריפשן: מפחדים מרופא שיניים? ד"ר נווה גרוסברד הוא מומחה בעל שם עולמי להשתלת שיניים. צרו קשר לקבלת הצעת מחיר להשתלת שיניים ביום אחד.

 

תכנים וקטגוריות

אחד הדברים הכי חשובים והכי בסיסיים לקידום האתר הוא עדכון תוכן באופן קבוע באתר. הקפידו לעלות לפחות 2 מאמרים בשבוע לאתר. ככל שהאתר יהיה גדול יותר כך הוא יתפוס יותר תוכן בגוגל. כדאי להקפיד את תכנים איכותיים. כמו כן שלבו את שם העסק או שם המשפחה שלכם במאמרים בתוך האתר. מספיק לכתוב פעם אחת את שמכם בכל מאמר או את שם החברה.

 

קישורים

עוד חלק חיוני בקידום האתר הוא בניית קישורים ממקורות שונים. אפשר לבנות אותם מאתרים אחרים ובלוגים. בנו את הקישור על שם העסק שלכם או שם המשפחה.

למשל, כך

Lichter SEO

 

יש להקפיד שלא להגזים. בנו 3-4 קישורים כאלה בתור התחלה ותראו האם ישנה התקדמות במקביל לשלבים הקודמים. אם לא, המתינו עוד שבוע ובנו עוד 3-4 קישורים. חשוב לבנות אותם במינון הגיוני ולא לבנות ביום אחד 20 קישורים. אחרת זה יוביל לעונש מגוגל.

 

תוך כמה זמן האתר יגיע למקום הראשון?

תלוי מאוד בשם העסק שלכם או שם המשפחה. אם קוראים לכם יעקב כהן, זאת בעיה רצינית כי ישנם לא מעט בעלי מקצוע עם אותו שם. אם קוראים לכן ליבנת לורבוקובסקי לודביגוביץ' –  סביר להניח שזה עניין של כמה ימים כי מדובר בשם משפחה לא ממש נפוץ בלשון המעטה. אם שם החברה שלכם הוא גנרי או שהוא רלוונטי לכמה תחומים, זה יכול לקחת יותר זמן, אפילו חודשים. לא בטוח שתגיעו למקום הראשון אבל אם תעשו את זה נכון, תגיעו לפחות לחלק העליון של הדף הראשון.

נשלח ב בלוג
Call Now Button