קידום אתרי אופנה

קידום אתרי אופנה בראש ובראשונה צריכה להתבסס על חווית משתמש איכותית. ככל שהאתר יהיה נוח יותר, מפורט וקל לשימוש לגולש, כך יהיה לכם סיכוי גדול יותר להתברג בדף הראשון. עבודת קידום אתרים אורגני בנושא מבחינת הפן הטכני לא שונה בהרבה מכל נושא אחר. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם להבין טוב יותר מה בדיוק צריך לעשות על מנת ליצור חווית משתמש איכותית בנושא. כמו כן, אשמח לתת לכם הצעה משתלמת לקידום האתר שלכם אם תשאירו פרטים כאן או תיצרו קשר טלפוני.

הפן הוויזואלי יכול להיות גם המכשול וגם ההצלחה שלכם

הרבה יותר קל למכור שמלה בחנות פיזית מאשר בחנות אינטרנטית. מדוע? כי מה שרואים ברשת הוא לא בהכרח בדיוק מה שנראה במציאות. הגוון יכול להיות שונה כמו גם הרושם מהמרקם. הגולש יחשוב פעמיים לפני שיקנה. לכן חשוב מאוד להקפיד על תמונות איכותיות על מנת שהגולש יוכל לקבל רושם כמה שיותר קרוב למציאות.

תמונות גדולות אבל לא כבדות: ככל שהתמונה תשקול יותר כך היא משפיע יותר על מהירות טעינת הדף. דפים איטיים נחשבים ללא יעילים מבחינת גוגל ולכן האתר יכול לא לקבל דירוג טוב. חשוב מאוד לעלות תמונות איכותיות, אבל כאלה ששוקלות כמה עשרות ק"ב כל אחת. אפשר גם מאות, אבל אז כדאי שלא יהיו הרבה תמונות בדף 1. קידום אתרי אופנה צריך להיעשות תוך כדי התחשבות בכך. לשמל: אם פתחתם קטגורית שמלות ערב, ובתוכה יש לכם 20 שמלות כאשר כל תמונה שוקלת מעל ג'יגה  – הדף שלכם יהיה איטי מאוד. גם אם המיקום שלכם בגוגל לא יפגע, זה יכול להבריח את הגולשים.

קידום אתרי אופנה

קידום אתרי אופנה

עשו בדיקה: השתמשו בכלי לבדיקת טעינת הדף. אני ממליץ על הכלי של פינגדום תבדקו כמה זמן לוקח לדף לעלות וכמה הוא שוקל. מומלץ שמשקל הדף לא יהיה יותר מאשר ג'יגה בייט 1. כמו כן, מומלץ להעביר את הדף בדיקה בכלי של גוגל.

נתוני מטא

קידום אתרי אופנה מתבסס על רשימת מילות מפתח בלתי נגמרת, ולכן כדאי להקפיד שלכל מוצר בחנות הווירטואלית שלכם יהיו נתוני מטא מעודכנים לא רק לקטגוריות אלא גם לתמונות. הכוונה היא לכותרת, תיאור התמונה וה Alt. כמו כן, זה יגביר את הסיכוי שתמונות מהאתר שלכם יופיעו בתוצאות הדף הראשון וירשימו את הקונים הפוטנציאלים.

קידום אתרי אופנה עם פלטפורמה נכונה

אם אתם בשבתי תכנון האתר, חשוב מאוד לבחור בפלטפורמות יעילות לקידום. אני ממליץ על וורדפרס, זאת נחשבת הפלטפורמה הטובה ביותר. קידום אתרי וורדפרס הוכח את עצמו לייעיל ביותר לא אחת. כמו כן, קיים יתרון בכך שמדובר במערכת קלה לניהול. תמיד כדאי שהאתר שלכם לא יהיה מבוסס על צד שלישי וקוד סגור. חשוב מאוד שהחנות האינטרנטית שלכם תהיה תחת שליטה מלאה שלכם.

בלוג אופנה

קידום אתרים אורגני הוא אמנם מורכב מאוד מבחינה טכנית, אבל גם לכם, בתור בעלי האתר, עם ובלי קשר למקדם שלכם, יכולה להיות השפעה גדולה. הקפידו לנהל בלוג אופנה באתר שלכם ולא בפלטפורמה חיצונית. זה ימשוך קוראים לבלוג וממנו לחנות הוירטואלית שלכם. תבססו את עצמכם כמומחים בתחום שלכם.

נשלח ב בלוג
Call Now Button