קידום אתר (מחיר)

אין ספק שאחד הנושאים הכי רגישים בתחום ה SEO הוא הריטיינר החודשי שדורשים מומחה קידום אתרים או חברת קידום אורגני. הפערים יכולים להיות כפולים ומשולשים בין נותן שירות אחד לאחר. במקרים רבים זה מצדיק את המחיר. במקרים אחרים תוכלו לקבל עבודה הרבה יותר טובה במחיר הרבה יותר זול.  כל הפרטים כאן.לפני שאתם חותמים על חוזה קידום אתר –  כדאי שתדעו את הדברים הבאים.

הזול הוא היקר

1500 ₪ לחודש הוא הסכום הכי מינימלי שמומלץ להוציא בחודש על קידום האתר. מתחת לזה רוב הסיכויים שתקבלו עבודה שהיא לא ממש איכותית. כלומר תקבלו או קידום שחור שיביא לכם תוצאות טובות בטווח הקצר, ובטווח הארוך –  עונש בלתי הפיך מגוגל. במקרה השני פשוט תקבלו עבודה לא יעילה. לא מן הנמנע שתמצאו מקדם אתרים פרילנסר שייתן לכם עבודה לא רעה בסכום הזה, אבל זה מקרה די נדיר.

לא תמיד כדאי לקדם אתר עם תקציב נמוך

לא מזמן ביקש ממני לקוח פוטנציאלי הצעת מחיר של קידום אורגני בתחום די תחרותי. הוא ציין מראש שהסכום שיש לו הוא 1000 ₪ לחודש בלבד. המטרה שלו הייתה לקדם כמה עשרות מילים. אמרתי לו  שתחום שלו, מתחת ל 2000 ₪, זה לא ישתלם לו לקדם כי הוא לא יראה תוצאות כמו שהוא מצפה לראות או שיראה תוצאות בעוד הרבה מאוד זמן. במקרה הזה היה הכי קל לקחת את הכסף             שלו ולא לומר לו כלום, אבל תמיד האמתי שהצלחה של הלקוח היא הצלחה שלי לכן אמרתי לו שכרגע התהליך לא ישתלם לו.

המחיר שאתם משלמים למקדם כולל את הוצאות מצדו

התקציב החודשי שלכם אשר הולך לטובת קידום אתרים אורגני הוא לא נטו מה שהולך לכיס של המקדם. יש לו הוצאות על מאמרים שצריכים לעלות לאתר שלכם. חלק מהמקדמים גם קונים בתקציב הזה קישורים כי ישנם תחומים שמאוד קשה להשיג קישורים. חשוב להבין שעל פי גוגל אסור לקנות קישורים, זה עלול להוביל לעונש ברגע שזה מתגלה ולכן אני לא פועל בשיטה זו.

 

לקבל הצעת מחיר משתלמת לתחום שלכם – כזאת שבאמת תביא לכם תוצאות –  אתם מוזמנים ליצור קשר בכל עת.

Call Now Button