קידום ביטויי זנב ארוך

כדי לחסוך עלויות, בעלי אתרים בוחרים במקרים רבים לקדם את האתר רק על  כמות קטנה מאוד של מילות מפתח. הם מבקשים מהמקדם להתמקד במילים המרכזיות. מצד אחד הם צודקים : למשל על מילים כמו אופניים חשמליים (עליהן יש נפח חיפוש חודשי של 16 אלף) כדאי להתמקד. מצד שני הם מפספסים מילים שיכולות להביא להם תנועה נוספת לאתר. גם בנושאים כמו מיזוג אוויר כדאי ללכת על המילים טכנאי מזגנים ותיקון מזגנים, אבל אסור בשום פנים ואופן להזניח את הזנב הארוך.

מה זה ביטויי זנב ארוך?

אלו הן מילות מפתח ארוכות שהינן פחות תחרותיות ממילות המפתח המרכזיות.

למשל:

מילות מפתח רגילות: קידום אתרים

ביטויי זנב ארוך: מומחה קידום אתרים

קידום אתרים עם ביטויי זנב ארוך

רוב האנשים נוטים לייחס חשיבות למילים הרגילות ולא תמיד הם מבינים שגם ביטויי זנב ארוך יכולים ליצור פניות רבות. מה גם שביטויים אלו הם פחות מסובכים לקידום. כמו כן מומלץ שלא להזניח את הקידום המקומי שגם הוא נכלל בחלק הזה. אתם מקדמים רק את המילים טכנאי מזגנים ותיקון מזגנים? אתם עושים טעות. חשוב לקדם גם את המילים טכנאי מזגנים במרכז ובכל מיני ערים עליהן יש נפח חיפוש כדאי לקידום. אל תשכחו שכאשר מדובר בקידום עסקים שכל מכירה במסגרתם משמעותה עשרות או מאות אלפי שקלים, אפילו אם יש על המילים נפח חיפוש נמוך יחסית (עשרות או מאות)  כדאי להשקיע בכך.

אז איך אפשר לדעת אילו מילים כדאי לקדם

תפקידו של מומחה קידום אתרים הוא לבנות לכם אסטרטגיית קידום וזה מתחיל מחקר מילות מפתח דרך כלי תכנון מילות המפתח של גוגל. חקר מילות מפתח הוא תהליך שיכול לקחת כשבוע במיוחד כאשר מדובר בתחום עם כמות גדולה של מילים. לאחר קבלת נפח החיפוש של המילים יש לבנות תמהיל נכון של קידום מילים עיקריות וביטויי זנב ארוך.

ביטויי בתוך ביטויי

שימו לב שקידום הביטוי טכנאי מזגנים במרכז כולל בתוכו גם את המילים העיקריות –  טכנאי מזגנים. יש מומחי קידום אתרים שיטענו שכאשר כותבים תוכן או מפנים קישורים על מילים, הביטוי צריך להופיע בצורתו האופטימלית. אבל זה לא בהכרח נכון. כיום תחום החלפת הקישורים השתנה באופן משמעותי. חשיבות מילות העוגן, (המילים עליהן מקשרים) ירדה. אם פעם היה נהוג לקשר רק על מילות מפתח, היום זה מסוכן ולכן יש לפזר את הפניית הקישורים באופן טבעי לביטויי זנב ארוך, שם העסק, חלקי משפט וקישורים שאינם על מילים (פשוט כתובת url).

איך מקדמים ביטויי זנב ארוך

תוכן –  ללא תוכן יהיה לכם קשה מאוד לעשות זאת. לחלק מהמילים יהיה צורך לבנות דף משלהן. למשל אם אתם מקדמים טכנאי מזגנים, פתחו בתפריט אזורי שירות (מרכז, שרון, צפון) ומתחת לכל אזור כתבו מאמר על השירות בכל עיר. לאחר מכן יש לבצע אופטימיזציה כולל טייטלים ודסקריפשנים.

חשוב לדעת: ברגע ששילבתם מאמרים בכל המילים הרצויות –  אין זה אומר שנגמרה העבודה. יש להמשיך לעדכן את האתר בתוכן לפחות 10 פעמים בחודש על מנת להגיע לתוצאה אפקטיבית.

קישורים –  קישורים פנימיים יכולים לעזור לאינדקוס המאמרים החדשים. חשוב לדאוג שאין לופ קישורים. כלומר שהמאמר המקושר, לא מקשר בחזרה למאמר שקישר אליו. בנוסף בנו קישורים חיצוניים ממקורות איכותיים גם על מילות המפתח בזנב ארוך לדפים המיועדים לקידום וגם על ביטויי אחרים כדי לשמור על איזון טבעי.

Call Now Button