קידום בתחומים תחרותיים

קידום אתרים אורגני בתחומים כמו צימרים, אתרי דרושים והשכרת רכב נחשב בעיניי רבים לאתגר הכי גדול בתחום ה SEO. לכן לקוחות רבים מוותרים על הקידום מראש גם מכיוון שיכול לעבור זמן רב מאוד עד שיגיעו תוצאות וגם כי מחירי הקידום לתחום זה הם גבוהים מהרגיל בגלל העבודה הרבה שיש לעשות. למרות זאת, אפשר להשיג תנועה לאתר בנושאים תחרותיים. להלן כמה טיפים לקידום בתחומים תחרותיים.

ביטויי זנב ארוך

ביטויי מסוג זה כוללים ביטויים ארוכים כמו: "השכרת רכב לפי שעה" או למשל "מחירי צימרים בצפון". ביטויים אלו נחשבים לפחות מסובכים לקידום מאשר המילים המרכזיות. אז במקביל למילות המפתח המובילות רצוי להתמקד גם במילים אלה. איך מחליטים על אילו ביטויי זנב ארוך כדאי ללכת? מומחה קידום אתרים צריך להגיש לכם חקר מילות מפתח אשר כולל כמה שיותר מילים. התמקדו בביטויים עם הנפח הכי גדול.

קידום מקומי

 גם תחום האינסטלציה נחשב לתחרותי מאוד, אבל אם אתם מתמקדים רק בביטוי זה אתם מפסידים המון לקוחות. לכן חשוב לשים את עצמכם על המפה בקידום המקומי. "אינסטלטור ברמת השרון" או למשל "פתיחת סתימות בפתח תקווה". גולשים רבים מחפשים בתוך ערים כדי שהשרברב יגיע אליהם כמה שיותר מהר.

תוכן

קידום אתרים אורגני תחום תחרותי דורש יותר תוכן מהרגיל. לכן השתדלו לעלות מאחר אחד ביום. אתרים שמתעדכנים בתוכן יקבלו עדיפות מגוגל על פני אתרים שלא מתעדכנים בכלל או כאלה שמתעדכנים לעיתים רחוקות (אם כי זהו אינו הגורם היחיד).  לא רק הכמות חשובה אלא גם האיכות. מאמר אחד ייחודי שנותן ללקוח ערך מוסף יכול להוביל להיווצרות קישורים טבעיים כמו גם הרבה תנועה אליו.

קידום ממומן

עד שתראו תוצאות מהקידום, רצוי להשקיע בקידום ממומן בגוגל כמו גם בפייסבוק. זה תורם לקידום האורגני וגם יכול להביא לכם לקוחות משם. במידה ואין לכם תקציב לקידום בפייסבוק, אל תוותרו על הקמת דף עסקי –  גם ללא קידום ממומן אנשים יכולים להגיע אליכם כאשר חבר עושה לייק והחברים שלו רואים את האתר שלכם.

Call Now Button