קמפיין ממומן בפייסבוק

פייסבוק מושכת אליה מפרסמים בגלל תנועת גולשים גדולה, שהולכת ומתרבה באתר, וכן בשל האפליקציות והפרסומות המשולבות בפייסבוק. קידום אתרים ודפים עסקיים, מתמקד במשיכה של גולשים ומנסים לגרות אותם ללחוץ על כפתורי ה"לייק" בעמודים השונים. ככל שיצברו לייקים, לקוחות רבים יותר ירצו להשתמש במוצר או בשרות המוצע בדף, לנקוט בפעולה בעמוד שלכם או לעבור לאתר שלכם וכולי. יש להציע תגמול מסוים לגולשים שתמורתו יצרו מגע עם העסק בסופו של דבר, בין אם התגמול יהיה בפייסבוק או באתר שלכם אליו דף הפייסבוק יפנה את הגולשים. באמצעות כלי הפייסבוק של פרסום ממומן, תקנו שטח פרסום בעמודים חיצוניים בפייסבוק, בעלי תחומים שונים, חלקם רלבנטים יותר לתחום שלכם, חלקם לא, אבל הגולשים שיגיעו אליהם ייראו את המודעה שלכם מאחר ותחום זה יעניין אותם, לפי העדפותיהם האישיות.  כלי זה מאפשר לנו למממן גם פוסטים רגילים (Boost), ברחבי האתר, דרך מעגלי החברים השונים בפייסבוק. בכל מקום בו תפרסמו את העסק שלכם, בין אם בדף הפייסבוק באתר שלכם, או בכל מקום אחר שתפתחו באינטרנט, הקפידו להציע הצעה ייחודית לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם – תנו לו הרגשה שהם יכולים להשיג דבר מה ייחודי שלאו דווקא ימצאו במקומות אחרים. הצעה ייחודית היא אחד מעמודי התווך בתחום קידום אתרים ועליה מושתת מערך נקיטת הפעולה, שיכול להיות לדוגמא: פרסום של מבצעים או קופונים בקמפיין הפייסבוק שלכם.

 

יצירת קמפיין ממומן

כדי להתחיל קמפיין, נכנס לעמוד יצירת המודעה, נזין את הטקסט שמיועד למודעה – תוכן + כותרת, תמונה או לוגו, ולאחר מכן, נזין את נתוני ההתאמה למין הגולש, גיל, תחומי עניין ומיקום גיאוגרפי (קהל היעד). כעת נקבע את מחירי פרסום המודעה: אתם תבחרו את מספר הקליקים עבור המודעה, עליהם תשלמו, את משך הזמן שתהיה באוויר. קמפיין ממומן פועל לפי שיטה שנקראת CPC – Click Per Post – זהו ממוצע התשלום עבור קליקים לכל מודעה. הנקודות הבאות ימחישו לכם אילו פעולות תנקטו על מנת להזניק את דף הפייסבוק שלכם:

 

  • עודדו את קהל המבקרים בעמוד שלכם על ידי נקודות מכירה בעמוד שלכם שמפנים לאתר שלכם או למקום אחר בו ניתן לקנות את המוצר או השירות שלכם. תחרויות פייסבוק הן דבר שמעודד גולשים להשתתף ולנקוט בפעולה בעמוד שלכם. תוכלו גם לשלב איזה פרס בתחרות, אך אין זו חובה, לפעמים אנשים נהנים מתחרויות או חידונים כאלו, מתייחסים אליהם כמו אל משחק.
  • הפיצו על דבר קיומו של דף הפייסבוק שלכם ועל המבצעים או ההנחות שתציעו דרך הדף העסקי שלכם.
  • עקבו אחר התקדמות הקמפיין בדף הסטטיסטיקות.
  • הקפידו על קמפיין מנוסח טוב, בעל עיצוב טוב, שיציע גיוון באופן רכישה, שיציע מוצר איכותי וייחודי, שיש לו יתרון על המוצרים או השירות של המתחרים שלכם.
  • בנו קהל לקוחות קבוע שמכיר אתכם והקפידו לטפח אותם בפוסטים שיעניינו אותם, מתנות או מבצעים ייחודים להם. ניתן לשדרג את המתנות שיקבלו, מול לקוחות חדשים, באמצעות ניוזלטר.
  • אל תחלקו קופונים בלי קשר לשירות או למותג שלכם.
  • עודדו צריכה דרך עמוד הפייסבוק שלכם באמצעים שונים – קופונים, מבצעים, תגמולים אחרים כגון מתנה בעת רכישה וכולי.
  • עסקו בעבודת קידום אתרים על האתר העסקי וגם על קמפיין הפייסבוק הממומן שלכם, כדי ליצור רציפות בין האתר שלכם, דף הנחיתה שלכם ודף הפייסבוק שלכם. כך הגולשים ירגישו שיש שפת עיצוב, גירויים והרגשה תואמת בכולם.
Call Now Button