רגע לפני שמרימים קמפיין ממומן לאוויר

קידום ממומן בגוגל מאפשר להמון בעלי עסקים, להביא את הלקוחות הראשונים  לעסק. גם מי שאין לו תקציב של עשרות ומאות אלפי שקלים בחודש לטובת הקידום הממומן, בעבורו ישנה אפשרות ליצור לידם דרך גוגל. חשוב להבין שכמו שאפשר ליצור קמפיין איכותי ב 10 אלף שח, כך גם אפשר ליצור קמפיין כושל ב 100 אלף ₪. כדי שלא תזרקו את הכסף לאוויר בלי לקבל תמורה, כדאי שתקראו את הטיפים הבאים.

ניהול מוניטין ברשת

לעשות את זה בעצמכם או עם מומחה?

למרות שמערכת Google Ads  אינה נחשבת למורכבת כמו פיזיקה גרעינית, עדיין אין זה אומר שעבודת קידום ממומן בגוגל היא פעולה ברמת שגר ושכח. כל מי שרוצה להפעיל קמפיין ממומן חייב להבין קודם כל איך עובדת המערכת. ולהחליט לאחר מכן האם כדאי לכם לעשות זאת בעצמכם או לשלם לחברה/פרילנסר לעשות זאת. כן, זה יכול להוסיף עוד כמה אלפי שקלים לתקציב, אבל זה גם יכול להיות ההבדל בין קמפיין שמפיק רווחים לקמפיין ששורף את כל הכסף. אם מדובר בקמפיין מורכב, רב נושאי שדורש מעקב לאורך היום, אתם כבעלי עסק לא תמצאו זמן לעשות זאת. אם מדובר בקמפיין מאוד מצומצם על כמה מילות מפתח בנושא שהתחרות בו נמוכה מאוד, כדאי להשקיע שעות בהבנת המערכת, לקרוא מדריכים ולצפות בסרטוני יוטיוב. אם יש לכם תקציב, קורס בנושא יכול לעזור לכם. לאחר מכן, רק אם אתם בטוחים –  עשו זאת בעצמכם.

תוספי וכלים

ישנם היום כלים ותוספים שיעזרו לכם לשפר את הקמפיינים שלכם. חברות שונות מפתחות אותם וכלים אלה יכולים לסייע לכם לעשות מחקר כמו שצריך על מנת שהמודעות שלכם יקבלו ציון איכות, מה שיהפוך את הקמפיין שלכם ליותר אפקטיבי.

דפי נחיתה

גם אם עשיתם קופירייטינג איכותי ברמה הגבוהה ביותר, גם אם ה CTR שלכם טוב במיוחד, אם דף הנחיתה לא שווה כלום, אחוז הנטישה יפגע בקמפיין שלכם. לכן חשוב ליצור עמוד נחיתה כמה שיותר פשוט, ברור וממוקד מטרה לגולש. מומלץ להקפיד על הפרמטרים הבאים:

  • מינימום גלילה – אם אפשר אפילו בלי. תציגו את כל מה שאתם רוצים במסך אחד.
  • ללא עומס במלל – עדיף להציג פחות מאשר יותר. עמוד אם יותר מידי מלל יפספס את המטרה. לכן עדיף להציג את המידע בבולטים קצרים ולעיין. רוצים לתת יותר מידע? הטמיעו סרטון בעמוד שמסביר את כל מה שאי אפשר להעביר בעזרת מלל קצר. אפשר גם להפנות בעזרת לינקים למקומות אחרים, אבל אז אתם עלולים להבריח את הגולש.
  • יצירת קשר נוחה – יש להקפיד על מספר טלפון קליקבילי מהנייד. אם אתם חושבים שאנשים  יבזבזו את הזמן בלהעתיק את המספר על דף ולאחר מכן לחייג –  אתם טועים. כמו כן יש להקפיד את טופס יצירת פרטי קשר כמה שיותר מינימלי. אם כמה שפחות שדות אלא אם כן אין ברירה. דוגמא לצמצם שדות פרטים. שם + שם משפחה יש להזין באותה שורה ולא בשורות נפרדת. לא לחייב להשאיר גם טלפון וגם מייל, אפשר אחד מהם ועוד.
Call Now Button