שיטות להגדלת אחוז החשיפה בדפים העסקיים בפייסבוק (ללא קמפיין ממומן)

משנה לשנה פייסבוק הופכים לרעבים יותר ויותר לכסף. כל מי שיש לו דף עסקי, בין אם הוא מוזיקאי או בעל מקצוע, מתעצבן מכך שאחוזי החשיפה הורדו באופן משמעותי. כיום רק כ 10% מחברי הדף העסקי נחשפים לפוסטים. יש הטוענים שאחוז החשיפה הוא אפילו נמוך יותר מ 5%.  כדי שכולם יראו מה אתם מפרסמים, אפשר להציע לגולשים לקבל התראות על הפוסטים, אבל רוב הגולשים לא ירצו לקבל התראה בכל פעם שאתם מפרסמים משהו, אלא אם כן אתם באמת מספקים תוכן אולטרה מעניין וייחודי.

בכל מקרה, אם יש לכם דף עסקי, כעבור כמה דקות לאחר עליית הפוסט יהיה ניתן לראות כמה אנשים ראו אותו. מדוע פייסבוק הורידו את אחוז החשיפה? כדי לעודד את בעלי הדפים העסקיים לעשות יותר פוסטים ממומנים. אם איך לכם תקציב חודשי לבזבז על קמפיין בפייסבוק, קבלו 3 שיטות להגדיל את אחוז החשיפה.

פרסום פוסטים ביקורתיים / שליליים / פרובוקטיביים

כדי להגדיל את אחוז החשיפה מומלץ לעורר ויכוח, להביע דעה שלילית או ליצור פרובוקציה. במקרה זה, עם חומץ תצליחו לתפוס יותר זבובים מאשר עם דבש. איך זה בדיוק יגדיל את אחוז החשיפה של הפוסט? אצל אנשים רבים מתחזק הרצון להגיב כאשר מדובר במשהו שנוגד את מה שהם מאמינים בו,  או כאשר הם בעצמם בעלי דעה נגד הזרם והדף האישי מאשש אותה. גם דברים בוערים על סדר היום מובילים לתגובות. ככל שיהיו יותר תגובות, כך הדף ייחשף ליותר גולשים.

דוגמא מניסיוני  –  פרסמתי בדף העסקי שלי (שאינו קשור לנושא קידום אתרים) פוסט די רגיל. נחשפו אליו פחות מ 100 איש מתוך 860 חברים בדף. כמה ימים לאחר מכן, ביקרתי תופעה שעצבנה אותי. היא גררה תגובות שונות, ובניגוד ל 100 איש שראו את הפוסט הרגיל, את הפוסט הביקורתי ראו כ 970 איש (ראו תמונה) יותר מכמות החברים בדף העסק. לא משנה איזה תופעה אתם רוצים לבקר הקפידו שלא ליצור פרובוקציה רק לשם יצרת הפרובוקציה –  משהו עצבן אתכם? תכתבו על זה, אבל אל תמציאו שטויות רק כדי להגדיל את אחוז החשיפה. זה יפגע בכם תדמיתית.

מידע

בקשו מאנשים חשובים לעשות לייק או להגיב בפוסט

מי הם בדיוק אותם האנשים החשובים? מובילי דעה בתחום בו אתם פועלים ואנשים עם כמות גדולה של חברים או עוקבים. ברגע שהם יגבו, החברים שלהם יראו שהם הגיבו וכך הפוסט יקבל חשיפה גדולה יותר. כן, זה מצריך להיות נודניק מידי פעם. כן, זה גורם ליצירת דיון באופן מלאכותי ולא אורגני, אבל זאת דרך טובה מאוד להגדיל את אחוז החשיפה.

אלה היו 2 שיטות בעזרתן אפשר להגדיל את אחוז החשיפה בדף העסקי. ישנה שיטה נוספת, וליתר דיוק –  אלטרנטיבה.

פתיחת דף עסקי בפרופיל פרטי

לפני הקווים המנחים של פייסבוק אסור לפתוח פרופיל עסקי על דף אישי. פעם זה היה חסר תועלת לגמרי, אבל היום יש בכך יתרון מסוים בזכות אפשרות המעקב. כך שגם אם יש בדף 5000 חברים וכבר אי אפשר להוסיף יותר אנשים, אופציית המעקב מאפשרת לכל מי שרוצה לקבל עדכונים מהדף שלכם מבלי להיות חבר בו. מכיוון שפתיחת פרופיל עסקי באופן זה היא נגד הקווים המנחים של פייסבוק. חשוב להבין שיש לכך גם חסרונות:

  • הדף עלול להימחק ע"י פייסבוק בכל שלב.
  • התוכן בו לא נסרק בגוגל.
  • לא תוכלו לראות בו נתונים סטטיסטיים.
  • אנשים לא ממש ישמחו לאשר לכם את בקשת החברות כי מבחינתם מדובר בספאם.

אישית, אין לי כל כוונה להשתמש באלטרנטיבה הזאת בגלל החסרונות הנ"ל. אבל אם בחרתם להשתמש בה בכל זאת, למרות החסרונות, השתמשו בה במקביל לדף העסקי למקרה של מחיקה הפרופיל השני.

Call Now Button