חקר מילות מפתח הוא שלב קריטי וחיוני לקידום האתר. עניין לא פחות חשוב  מכך הוא בניית אסטרטגיה קידומית  יעיל ע"י מומחה קידום אתרים לאחר מכן. לפי מה מקדמי אתרים מחליטים איזה מילים לקדם? לפי תוצאות נפח החיפוש שהם מגלים בכלי תכנון מילות המפתח של גוגל. מין הסתם המקדם ובעל האתר יעדיפו לקדם בינוי של 12000 חיפושים בחודש מאשר של 120. יחד עם זאת כדאי לקדם על הדרך גם ביטויים בעלי נפתח חיפוש קטן כדי להכניס עבודה עד שהביטויים המרכזים יגיעו לדף הראשון. שימו לב שהביטויים יהיו רלוונטיים לתחום שלכם.

בכל אופן, חשוב להבין שכלי תכנון מילות המפתח הוא לא המקור היחידי לחקר. חשוב להשתמש גם במידע שאפשר למצוא על שאילתות חיפוש בכלי מנהל האתרים. עוד מקור חשוב שממנו ניתן לקבל מידע על מילים כדאיות לקידום הוא פשוט אזור ההשלמות האוטומטיות בשורת החיפוש של גוגל.

תצוגת נפחי חיפוש

גוגל מציג נפחי חיפוש רק למילים בעלי נפח ממוצע מעל 10. כמו כן, מקדמי אתרים רבים מאמינים שגוגל לא תמיד חושף את כל המידע. אחרת איך אתם מסבירים שבכלי מנהל האתרים רואים לפעמים איך האתר מופיע מאות פעמים, אבל בכלי התכנון אין נתונים על כך. לא אכנס לכך יותר מידי, רק אומר שכלי התכנון לא צריך להיות המקור היחיד לחקר מילות מפתח.

השלמות אוטומטיות בגוגל

השלמות אוטומטיות בגוגל

אז למה בכלל צריך לקדם מילים כאלה?

אם גוגל מציג את המילים האלה בהשלמה אוטומטית, סימן שאנשים מחפשים אותם בכל זאת. תזכרו שבכלי תכנון מדובר בממוצע שנתי בלבד ומגמות חיפוש יכולות להשתנות מעת לעת. אין זה אומר שעכשיו אתם צריכים לקדם בשיא המרץ את המילים הללו. אבל כדאי לעשות את הדברים הבאים.

השתמשו בתוכנה הזו על מנת לקבל בקלות את תמונת המצב של ההשלמות האוטומטיות. כך יהיה באפשרותכם לדעת מהם הביטויים מבלי לבזבז יותר מידי זמן. פשוט הכניסו ביטוי והביטו ברשימת המילים שנוצרת. פתחו בלוג באתר והכניסו מאמר על כל אחד מהביטויים. חשוב שמאמר המיועד לכל ביטוי יהיה בן 300 מילים לפחות. חזרו במאמר על הביטוי 4-5 פעמים. חשוב לבצע אופטימיזציה תוכן מלאה למאמר. בהמשך הדרך אזכרו את הביטויים מידי פעם במאמרים אחרים. אתם תראו די מהר איך מגיעה אליהם תנועה אם תעשו הכל בצורה נכונה.

נשלח ב בלוג
Call Now Button