שימוש ברשתות חברתיות להגדלת הטראפיק באתר

הרשתות החברתיות מהוות אמצעי חשוב במיוחד לשיווק העסק והגדלת הטראפיק באתר. במקביל או בנפרד מקידום אתרים אורגני וממומן בגוגל,שילוב של קידום אורגני וקידום ממומן בפייסבוק, אינסטגרם ויו-טיוב והפקת סרטון תדמיתיגדילו את כמות הכניסות וההמרות באתר.כמו בכל עיסוק ושיווק– חשוב לדעת מה עושים על מנת למקסם את האפשרויות הקיימות ואת מלוא הפוטנציאל.

אל תזניחו את הפייסבוק

אל תזניחו את הפייסבוק

קידום ממומן בפייסבוק

מבין האפשרויות הקיימות ברשתות החברתיות, קידום ממומן בפייסבוק הוא זה שיביא לגדילה המשמעותית ביותר בטראפיק לאתר ובזמן הקצר ביותר. יש קמפיינים שבבסיסם מיועדים להבאה של טראפיק והמרות באתר.קידום ממומן הוא באופן כללי תורה של ממש, וכדאי להשקיע בו ולהניח לאנשי מקצוע לעסוק בו. בכל אופן, מי שבקיא ברזי התחום יוכל להתחיל להביא תנועה לאתר באופן מהיר. אופטימיזציה של הקמפיין, ביצוע רימרקטינג וחידוד קהל היעד עם הזמן יגדיל עוד יותר את נפח הכניסות ויחס ההמרה. נוסיף ונאמר שקידום ממומן בפייסבוק עושה שימוש ניכר בסרטונים, לכן כדאי לשקול הפקת סרטון תדמית לעסק.

 

לדאוג להציג את כתובת האתר

כדאי שתכללו בכל רשת חברתית שבה אתם נוכחים את כתובת האתר בפרטי הדף, הערוץ או הפרופיל. מי שיגיע לנכס הדיגיטלי שלכם בדרך זו או אחרת יוכל מהר מאוד להיחשף לכתובת האתר או דף הנחיתה ובאופן הגיוני להמשיך משם לרכישת מידע נוסף אודות העסק שלכם, ובינגו – גדל הטראפיק.

 

פרסום אורגני והשתתפות בקבוצות

פרסום בקבוצות תוכן איכותיות בפייסבוק בהחלט יכול לעזור לאתר שלכם. תוכלו לשתף מאמרים ותוכן מהאתר, לענות לשאלות של משתתפים בקבוצה ולכלול קישור לאתר במסגרת התגובה. את אותם תכנים כדאי לשתף גם בדף העסקי של העסק. תוכלו ליצור מתוך הדף העסקי בפייסבוק קבוצה וקהילה שתתפתח סביבה עם הזמן, ובכך למצב את עצמכם כמומחים בתחומכם, מה שבהחלט יועיל גם לשיווק וקידום האתר.באופן כללי, קידום אתרים אורגני –SEO– מתבסס כיום גם על הנוכחות של העסק ברשתות החברתיות, אז כדאי לנצל זאת עד תום. המיקום שלכם בתוצאות החיפוש ישתפר עם הזמן, וכך גם באופן הגיוני יעלה הטראפיק לאתר.

 

סרטונים ביוטיוב

יו-טיוב היא גם סוג של רשת חברתית שמתבססת כמובן על קטעי וידאו. מומלץ מאוד לפתוח ערוץ לעסק שלכם ולהעלות סרטונים רלוונטיים. סרטונים מהווים דרך מצוינת להעביר תוכן איכותי בצורה מעשירה ומהנה, ומשמשיםכפלטפורמה לחשיפה עבורכם ועבור האתר שלכם. שיווק דיגיטלי בכללותו ניזון במידה רבה מסרטונים.שימוש בשירותהפקת סרטון תדמית וסרטונים אחרים עשוי לעזור לכם מאוד, וניתן להשתמש גם בסרטונים שצילמתם בעצמכם, במידה והם עשויים בטוב טעם. הערוץ ביוטיוב גם הוא יעזור לקידום האורגני בגוגל וישפר עוד יותר את הטראפיק לאתר.

 

עוד נוכחות – עוד מודעות – עוד טראפיק

הרשתות החברתיות מצויות כעת בשיאן, ואין שום סיבה לוותר על נוכחות משמעותית בהן. כל נוכחות שכזאת מהווה נכס דיגיטלי עבורכם. כל נוכחות שכזאת משפרת את המיתוג, החשיפה והמודעות לעסק שלכם ולאתר שלו. ככל שתשתמשו בהן יותר בחוכמה, כך העסק בכללותו ייהנה, האתר יפרח ואתם תוכלו לקצור את התבואה.

Call Now Button