בשנים האחרונות ישנה פריחה ממשית בתחום הענן בישראל ובעולם, יותר ויותר בעלי עסקים, ארגונים וחברות קטנות ובינוניות משתמשות בשירותי מחשוב ענן לעסקים מידי יום (גם אם הם לא ממש יודעים על כך). חיפוש קצר בגוגל יוכל לחשוף אותכם לאינספור חברות מקצועיות אשר מציעות פתרונות מקצועיים אשר מבוססים על תשתיות אלה ויועדות לקהלים שונים כמו מומחי קידום אתרים, חברות בניית אתרים ועוד. כמו בכל תחום, מומלץ לבצע השוואת מחירים, ביצועים ולקרוא מספר ביקורות על שירותי החברה שבחרת לפני שאתם סוגרים אתה על חוזה העסקה לטווח קצר או ארוך.

 

סוגי שירותי מחשוב ענן לעסקים

שירותי דואר בענן – שירותי דואר בענן אחראיים על העברה וקבלה של פרטי דואר אלקטרוני לתיבות הדרושות. יתכן מאוד שאתה משתמש בשירותי הענן של גוגל תחת GMAIL או בשירות דואר אחר שמבוסס על שרת האחסון של האתר שלך.

שירותי אחסון בענן – אחסון בענן מתבטא באחסון וגיבוי קבצים בענן עבור עסקים (ניירת, מסמכים וירטואליים, וידאו וכדומה) ובאחסון עבור אתרי אינטרנט תחת תשתית מחשוב ענן מתקדמת.

תחנות עבודה בענן – תחנות עבודה בענן משמשות עובדים בארגונים ברחבי העולם. באמצעות הקמת תחנת עבודה תוכל לגשת לקבצים, למערכת ההפעלה ולחומרה הדרושה לך מכל מקום בעולם – כמובן, בהנחה שיש לך גישה לאינטרנט. תחנות עבודה בענן הן אידיאליות לארגונים גדולים אשר זקוקים לפריסה והקמה של עמדות מחשב בצורה מהירה.

שרתים וירטואליים בענן – שרתים וירטואליים בענן מהווים את חוד החנית בשוק האחסון ומיועדים לבעלי אתרים מרובים או לבעל אתר אשר דורש משאבי מערכת רבים. שרתים וירטואליים בענן מאפשרים לך להקצות את כמות המשאבים הדרושה לך (כוח מחשוב, זיכרון, שטח דיסק וכדומה) ולהגדיל או להקטין אותם בצורה דינאמית.

 

נשלח ב בלוג
Call Now Button