תוכן איכותי לקידום אתרים

קידום אתרים הוא לא מדע מדויק. מומחה קידום אתרים אחד יכול לפעול בשיטה X בעוד שאחר יפעל בשיטה Y. אולם שניהם יודעים כי התוכן בקידום אתרים, הוא האמצעי החזק והמשמעותי ביותר למטרה הרצויה: פסגת הדף הראשון בגוגל. ללא תוכן איכותי אי אפשר לבצע קידום אורגני בצורה מיטבית. כמה תוכן צריך בחודש? מה זה תוכן איכותי? כמה מילים צריך לכתוב? הכל תלוי בעד כמה התחום תחרותי ועד כמה ניתן להעמיק בנושא.

מה זה תוכן איכותי?

כדי להבין מה זה תוכן איכותי –  צריך להבין קודם כל מה זה תוכך גרוע: תוכן לא איכותי הוא תוכן שנכתב אך ורק לגוגל. אם תכניסו לאתר טקסט שמחזיק אך ורק מילות מפתח, בסופו של דבר, במוקדם או במאוחר גוגל יבין שאתר שלכם מכיל ספאם. כמו כן, תוכן שנועד אך ורק לגוגל לא יגרום לגולש לקרוא אותו ובכך אחוז הנטישה יעלה. תוכן לא איכותי לא גורם לגולש לקבל יותר מידע ממה שהוא ידע לפני שהוא קרא את המאמר. תוכן לא איכותי מסבך את הקורא ומשאיר אותו עם יותר שאלות מאשר תשובות.

קריטריונים לתוכן איכותי:

  • מידע רלוונטי ושימושי שעוזר לגולש
  • דעה אישית וניתוח המצב לפי זווית הראיה של הכותב
  • סרטוני הדרכה
  • תוכן מעניין
  • תמונות המחשה
  • מידע שמוסיף לידע של הקורא

                                               ועוד.

תוכן איכותי מבחינת SEO

 

בין אם אתם עובדים עם חברת קידום או מקדם אתרים פרילנסר, עליכם לבדוק שהתוכן שאתם מקבלים הוא איכותי מבחינת קידום. ריכוז מילות המפתח צריך להיות טבעי והגיוני, אחרת המאמר יהיה ספאם אחד גדול. מילת המפתח צריכה להופיע בפסקה הראשונה, באמצע המאמר ובסופו.  אין צורך שמילות המפתח יופיעו יותר מ 3 פעמים במאמר של 300 מילה. האם אפשר לשלב יותר מילות מפתח במאמר ארוך ? אפשרי אבל יש לדאוג לכתיבה טבעית. אם אתם מבחינים במילים שחוזרות על עצמן יותר מידי, סימן שהטקסט לא מספיק טוב והוא עלול לגרור עונש מגוגל.

כמה פעמים צריך לעדכן תוכן באתר?

אתר שלא מתעדכן בתוכן לעיתים קרובות הוא אתר פחות רלוונטי לגולש מבחינת גוגל. המצב האידאלי הוא לעלות מאמר אחד ביום. ככל שהתחום תחרותי יותר כך צריך לעדכן את האתר אפילו יותר, אפילו פעמיים ביום. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם:  איך אפשר לכתוב כל-כך הרבה על נושא אחד. ישנם נושאים שאפשר לכתוב עליהם הרבה לעומת נושאים אחרים שכמעט ואין מה לכתוב עליהם. למשל אתר בנושא תיירות, הוא אתר שלא חסר על מה לכתוב בו. יש כל כך הרבה מדינות בעולם וכל-כך הרבה מסלולים כך שלעולם לא יחסר מידע. לעומת זאת, אתר העוסק בידיות לארונות יוצר בעיה של תוכן מוגבל. בכל זאת השתדלו לעדכן את האתר לפחות ב 10 מאמרים בחודש עם תוכן מזוויות שונות.

Call Now Button