לרשות מקדמי אתרים, עומדים כלים רבים. למעשה כל-כך הרבה כלים עד שאפשר ללכת לאיבוד. על כלי חיוני אחד אני ממליץ שלא לדלג בין אם אתם בעלי אתר או שאתם עובדים בעולם הקידום האורגני. לתוסף הכרום הזה קוראים Open SEO Stats. בהרבה מקרים הכלי הזה חסך לי זמן עבודה כמו גם בעזרתו הצלחתי לגלות תקלות הרבה יותר מהר. התוסף יכול לקצר לכם את הדרך לגילוי המון מידע כמו למשל מה ה Pr של הדף הספציפי, האם יש או אין לו מפת xml, איפה הוא מאוחסן, מי בעליו, האם יש או אין לו H1, כמה קישורים יוצאים יש, האם עודכנו כותרות ותיאורים ועוד. החודש התוסף הזה עזר לי מאוד ואני שמח לשתף אתכם בחוויות.

פרויקט עדכון כותרות ותיאורים

כל מומחה קידום אתרים אורגני יודע עד כמה חשוב לעדכן כותרת ותיאור ייחודי לכל דף. אחד הלקוחות שלי שדרג את האתר שלו, ולאחר שהוא עשה את זה, התברר שכל נתוני המטא (כותרות ותיאורים) נמחקו בחלק מהדפים. על הדרך הבנתי שלהרבה דפים אין בכלל כותרות ותיאורים וזה לא ממש טוב לקידום. כאן התחיל פרויקט של כתיבת כותרות ותיאורים. מדובר באתר ג'ומלה, ובמערכת זו אפשר לעדכן נתוני מטה בכמה מקומות. אז הייתי צריך לבדוק האם עודכנו הנתונים או לא. במקום לבדוק את זה בקוד, או במערכת הניהול השתמשתי ב Open SEO Stats. שם בסעיף "מידע על דף אינטרנט" ראיתי אם יש או אין כותרת ותיאור. וכך ידעתי איפה צריך לעדכן ואיפה כבר התיאור והכותרת מעודכנים.

גילוי חסימות באתר

אחד הלקוחות שלי עבר לאתר חדש. הפניות 301 בוצעו אבל כאשר חיברתי את האתר החדש לכלי מנהל האתרים, קיבלתי התראה חמורה שדף חשוב באתר חסום לגוגל. חיפשתי את הבעיה, בהתחלה חשבתי שיש משהו בקובץ הרובוטקסט אבל אחר כך, דרך התוסף ב"מידע על דף אינטרנט" ראיתי שב  Meta Robots מופיע No Index . כלומר כל האתר חסום לגוגל. התקלה נפטרה בכך שדרך מערכת הניהול הוסרה החסימה.

אז לא משנה אם אלה כלים אתם עובדים –  התקינו את Open SEO Stats. הוא יחסוך הרבה זמן.

נשלח ב בלוג
Call Now Button