שיווק דיגיטלי החל לתפוס תאוצה בשנים האחרונות כאשר החלו בעלי עסקים להראות נוכחות גבוהה יותר בזירות הדיגיטל השונות. ניתן לראות כי שיווק בפייסבוק וברשתות החברתיות תפס תאוצה חזקה
בקרב בעלי עסקים שרצו לפרסם לקהל ממוקד יותר ולהגדיל את המכירות בעסק.
למעשה הכדאיות של פרסום ושיווק באינטרנט בכלל הזירות מאפשר ליותר בעלי עסקים למנף את העסק שלהם ובעלויות נמוכות יותר לעומת פרסום במדיה המסורתית (עיתונות, רדיו, טלוויזיה).

איך שיווק בפייסבוק משפיע על מיתוג עסקי

מיתוג עסקי חשוב עבור כל בעל עסק המעוניין לייצר יותר באזז וחשיפה ולפרסם את העסק שלו
בקרב קהל היעד הממוקד ביותר, כך שיוכל למכור טוב יותר ולהשקיע תקציב נמוך יותר על פרסום או שיווק דיגיטלי לעומת העלויות הגבוהות בפרסום המסורתי.

שיווק בפייסבוק הוא כלי חשוב להרבה בעלי עסקים להגיע אל קהל יעד מדויק יותר עם סיכויים גבוהים יותר שיהפכו להיות חלק ממעגל הלקוחות של בית העסק. יש עדיין מי שמאמין כי פרסום במדיה המסורתית הוא הכלי האפקטיבי ביותר אך ידוע גם כיקר יותר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים להשקיע את העלויות  בסדר גודל של עד מאות ואלפי אחוזים יותר לעומת פרסום ממוקד תוצאות.

 

שיווק דיגיטלי ומיתוג

שיווק דיגיטלי ומיתוג

איך בונים מיתוג עסקי נכון ואיך ממנפים את העסק גבוה יותר

המשמעות של מיתוג עסקי ושיווק דיגיטלי היא בניית האסטרטגיה הדיגיטלית המתאימה באופן אישי לכל בית עסק ובכך מבטיחה תוצאות גבוהות יותר. הסיבה לכך היא בזכות אנשי השיווק והפרסום בדיגיטל האחראים על חלוקת התקציב ועלויות הפרסום למספר פלטפורמות פרסום ובכך הם מעלים את הבאזז והחשיפה סביב בית העסק.

שיווק בפייסבוק או פרסום בגוגל?

רבים העסקים הקטנים ששואלים את עצמם היכן הכי כדאי לפרסם ולהתמקד כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר עבור העסק. האמת היא שאין מקום אחד ויחיד לקדם בעלי עסקים. מיתוג עסקים קטנים נבנה באופן אישי בהתאם לסוג העסק ומטרותיו. יש מקרים בהם אנשי השיווק והדיגיטל ימליצו על אסטרטגיה של שיווק בפייסבוק בלבד וזה לכשעצמו יביא את התוצאות הטובות ביותר במקרה מסוים.
יהיו גם מקרים בהם קידום אתרים בגוגל בלבד יאפשר לבעל העסק להתקדם, אם זה ב:
• הכנסה מיידית דרך פרסום ממומן בפלטפורמות שונות (גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד)
• או בהתמקדות בקהל יעד בדיגיטל ומשיכתו בהדרגה לאורך זמן דרך קידום אורגני.

התוצאות והתחרותיות של כל בעלי העסקים בזירות הפרסום השונות, משתנות בהתאם לנישה של בעל העסק. החדשות הטובות הן שבעלי עסקים קטנים לא לבד במערכה ובעזרת אנשי שיווק, קידום ופרסום בדיגיטל יוכלו לקבל את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר לקדם את העסק שלהם ולהביא תוצאות בעלויות נמוכות יותר.

היתרון בפרסום ממוקד ובעלויות נמוכות יותר מבטיחות לבעלי העסקים הוצאות נמוכות יותר והגדלת הרווחים ותזרים המזומנים לעסק כמעט באופן מידי. אם בחרתם להרים קמפיין ממומן בגוגל או בפייסבוק, תהיו בטוחים כי כבר בימים הקרובים תתחילו לראות את הלקוחות החדשים שלכם לעסק.

נשלח ב בלוג
Call Now Button