יתרונות הגיבוי בענן לעסקים והקשר לאחסון אתרים

אם אתם בונים אתר חדש לעסק שלכם, אין ספק שאחד הדברים שאתם פשוט חייבים הוא להשתמש בשירותי ענן.  גיבוי בענן הוא אחד הכלים המתקדמים כיום בעולם הטכנולוגי, ולא סתם. הוא מספק את האופציה לגבות את כל המסמכים, העמודים, הקבצים והתמונות בשירות ענן המנותק מהשרת שלכם, ולמעשה מאחסן את האתר בשרת חיצוני ונפרד לגמרי השומר על בטיחות המסמכים באופן כמעט מושלם.

 

גיבוי בענן ואחסון

 

הפתרון הפך פופולרי במיוחד בשנים האחרונות, בשל היתרונות הנפלאים שהוא מעניק לעסקים בכל הגדלים. זהו שירות גמיש המתאים לכל עסק, בעיקר בזכות מספר יתרונות בולטים:

 

בטיחות

 

אחד היתרונות המרכזיים של גיבוי בענן הוא הבטיחות והשקט שהוא מספק מפני וירוסים או פריצות. לא פעם אנחנו שומעים על אתרים שנפרצים על ידי האקרים שמבקשים כופר כדי לשחרר מסמכים חשובים ועשויים לשתק את העסק שלכם. עם מערכת שירותי גיבוי ענן הפחד הזה לא קיים – הקבצים במחשב מסונכרנים באופן קבוע ושמורים בשירות בטיחותי שימנע מכם להתעסק עם צרות מסוג זה.

 

תחזוקה והתקנה

 

אולי הביטוי "גיבוי בענן" נשמע לכם מסובך או מאוד מתקדם, אבל למעשה השימוש בענן הוא פשוט משאתם אולי מתארים לעצמכם. הממשק של שירות ענן הוא פשוט במיוחד, ודורש רק פתיחת משתמש. לאחר מכן תצטרכו להגדיר מספר נתונים קבועים, כמו כל כמה זמן תרצו שהקבצים יסתנכרנו. משם הכל כבר ירוץ לבד – קל להוסיף משאבים, מערכות וקבצים חדשים לסנכרון, ואין צורך לבצע גיבוי ידני. למעשה כל האחריות עוברת לשירותי הענן, ללא צורך בהתקנות מסובכות.

 

התאוששות מתקלות

 

מכירים את זה שהמחשב לפתע מפסיק לעבוד, או שלא הספקתם לשמור קבצים חשובים רגע לפני הפסקת חשמל קטלנית? גיבוי הענן הוא למעשה שירות נלווה לאחסון אתרים –  כך שגם במקרים קיצוניים בהם השרת מפסיק לפעול, כל הקבצים החיוניים שלכם נשמרים באופן אוטומטי, וניתן לשחזרם בקלות במקרה של פגיעה או תקלה.

 

עלויות גיבוי בענן

 

יתרון נוסף של שימוש בשירות הוא העלות. השימוש בענן חוסך לא מעט הוצאות, שכן אין צורך לרכוש רישיונות תוכנה, להיעזר בטכנאי, לרכוש שירותי אנטי-וירוס ולגבות באופן שוטף. הענן דואג לכל במחיר נוח אחד. בנוסף, התשלום נקבע על פי צריכה – כלומר, על פי גודל הענן שתזדקקו לו; שירותי ענן אינם מוגבלים בנפח או בזמן, כך שניתן להוסיף מקום אחסון או להפחיתו במידת הצורך. כמובן שהמחיר משתנה בהתאם.

נוחות וגמישות

 

שירותי גיבוי בענן זמינים מכל מקום – כך שפשוט מאוד לעבוד מהבית, מחו"ל, ובעצם מכל מכשיר בעל חיבור לאינטרנט. בנוסף, קל מאוד לשתף קבצים בין משתמשים, לעבוד במקביל, להעביר מידע ולערוך מסמכים בשיתוף. שירותים מסוג זה עשויים לייעל מאוד את העסק – הנוחות שמספק הענן עוזרת מאוד בקידום אתרים והפיכתם לנוחים ואיכותיים.

Call Now Button