כיצד ניתן לקדם מוצר באמזון?

פלטפורמת המכירות של אמזון תופשת נתח ניכר מן המסחר ברשת ועם חשיפה לציבור כה גדול של קונים פוטנציאליים, אין פלא שכולם רוצים לפתוח חנות מצליחה באמזון. אם גם אתם מעוניינים להיות בעליה של חנות מצליחה באמזון, לפניכם טיפים ועצות כיצד ניתן לקדם את החנות שלכם.

קידום ממומן או אורגני

 

כרגיל, יש לפניכם שתי דרכים לקדם את החנות – קידום ממומן או קידום אורגני. אם יש לכם תקציב לשיווק ופרסום, מומלץ לפנות לחברת קידום ושיווק שתבצע עבורכם קידום מוצר באמזון או להירשם לקורס שיווק באמזון. אם לא, יש כמה דברים שתוכלו לבצע בעצמכם.

התאמה למנוע החיפוש

 

מנוע החיפוש של אמזון מדרג את תוצאות החיפוש על פי אלגוריתם שאינו חשוף לעיני הציבור, אך ידועים מספר משתנים שמשפיעים עליו. בכדי להגיע למקום ריאלי בתוצאות החיפוש עליכם להתאים את החנות שלכם למשתנים הרלוונטיים שהם:

  • מילות חיפוש נפוצות – ככל שבכותרת המוצר יופיעו מילות חיפוש נפוצות יותר, כך ידורג במיקום גבוה יותר.
  • ביקורות גולשים – כאשר המכריע הוא כמות הביקורות, לאו דווקא תוכנן, וכן מועד הביקורות. מוצר או חנות שיש להם יותר ביקורות מהזמן הקרוב ביותר ידורגו במקום גבוה יותר.
  • קטגוריות חיפוש – ככל שהמוצר יתאים יותר לקטגוריות חיפוש משניות, כך ידורג גבוה יותר.
  • מחיר – ככל שהמחיר אטרקטיבי יותר הדירוג יהיה גבוה יותר.
  • משלוח – ככל שאפשרויות המשלוח ידידותיות יותר לקונה, כמו אפשרות למשלוח באותו יום, או משלוח חינם, כך ידורג המוצר במקום גבוה יותר.

 

מה אתם יכולים לעשות

 

קיימות מספר פעולות בעזרתן תוכלו לשפר את דירוגכם בתוצאות החיפוש של אמזון. בצעו חקר מילות חיפוש, והשתמשו במילים הנפוצות ביותר אשר רלוונטיות למוצרים שלכם בכותרת המוצר. בחנו היטב את קטגוריות המשנה באמזון, ושייכו את המוצרים שלכם לקטגוריות הרלוונטיות ביותר, ככל שההתאמה תהיה ספציפית ומדויקת יותר, כך יעלו סיכוייכם לטפס לראש תוצאות החיפוש. זכרו שכמותכם קיימים עוד עסקים רבים המציעים שירותים ומוצרים באמזון, לכן נסחו את הגדרת המוצר בצורה המרתקת והמושכת ביותר שניתן, בכדי למשוך כמה שיותר גולשים אל המוצרים שלכם, אם ניתן, הוסיפו מפרט טכני. לאחר שלקוח רכש מוצר שלכם, שלחו לו מכתב תודה, התעניינו בשביעות רצונו מן המוצר, והזמינו אותו לכתוב ביקורת בחנות.

לא לשים את כל הביצים באותו סל

 

אם אתם מתחילים בתחום, היזהרו מהתלהבות מוקדמת ולא מבוססת ממוצר אחד, גם אם לדעתכם הוא מוצר מעולה. עדיף להתחיל עם כמות קטנה של מספר מוצרים, ולאחר תקופת מה המוצרים החזקים יבלטו מעל האחרים, ותוכלו להתמקד בהם. התלהבות לא מבוססת ממוצר אחד ורכישת כמות גדולה ממנו עלולה להתברר כטעות נחרצת, ואתם יכולים למצוא עצמכם עם מלאי גדול של מוצר שאין לו דורש. היאזרו בסבלנות, ותנו לשוק ולצרכנים לכוון אתכם אל המוצרים המובילים .

Call Now Button