דברים קטנים שתורמים לקידום

לפעמים כל מה שצריך הוא שינוי מאוד קטן באתר על מנת לגרום לו לזנק בתוצאות. לא. אני לא מתכוון להפגזת קישורים מאסיבית. ממש לא. אולי זה יעבוד לחודש, אבל ברגע שאלגוריתם פינגווין יעלה עליהם –  האתר יחטוף עונש ברמה זו או אחרת. קידום אורגני מושפע מהמון דברים ביחד אבל גם דבר קטן מאוד יכול לגרום לזינוק ביחס המרות של הלקוח. להלן כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

כתובות url בעברית

כדאי מאוד לדאוג שיהיו כתובות כאלה בעברית לפני שהאתר עולה לאוויר. למעשה אם האתר  לא קודם מעולם ואין לו שום מיקומים ב 10 או 20 הדפים הראשונים על תהססו להחליף לו את כתובת ה URL (לא את הדומיין של האתר!) לעברית ולעשות הפניית 301. לאחרונה עשיתי זאת לאתר חדש שהתחלתי לקדם. האתר עסק קודם לכן בנושא אחר והלקוח החליף בו את התוכן לחדש. לכן לא היו לו כלל מיקומים בנושא החדש. החלפתי את הכתובת שהייתה באנגלית לעברית בכמה דפים, בניתי כמה קישורים, פרסמתי 5 מאמרים בתוך האתר עצמו ותוך פחות משבועיים אותו האתר זינק לדף 3 במילה אחת ו דף 2 במילה אחרת. מפנייה אחת לחודש הלקוח החל לקבל 5 פניות בשבוע. כמובן שהכמות תהיה גדולה יותר לאחר שהאתר יגיע לדף הראשון אבל יש לקחת בחשבון שמדובר בפחות מחודש של קידום.

להכין דפי נחיתה לכל ביטוי

כל מקדם אתרים צריך לדאוג לבנות דפי נחיתה אורגניים לאתר שלו. הרי אי אפשר למקד את הקידום אך ורק לדף הבית במיוחד עם מדובר באתר רב נושאי או אתר עם שירותים רבים. מה גם שאם רק דף הבית ישמש כדף נחיתה אורגנית זה לא יהיה בריא לבנות כל הזמן קישורים רק אליו. למשל אם אתם מקדמים אתר של טכנאי מזגנים –  יש להכין דף נפרד עם מאמר של לפחות 300 מילים בנושא. זה אולי נשמע מאולץ ולא טבעי –  אבל זאת הדרך הטובה ביותר לגרום לאתר להתברג בתוצאות החיפוש במילים רבות. אז אם טכנאי המזגנים שלכם פועל בכל אזור השרון, קחו את רשימת הישובים והערים והכינו לכל אחד מהם מאמר בנפרד. במקרים רבים תראו איך בקלות, מבלי לעשות שום דבר, המאמרים האלה מתברגים בדף הראשון עוד לפני שבניתם אליהם כמה קישורים. אין חיפושים על המילים האלה בגוגל? אתם מוזמנים לבדוק למה כדאי לקדם מילים שאין עליהם חיפושים בכלל במאמר הזה.

 

Call Now Button