כך תכתבו נכון מאמר מבחינה SEO

מידי פעם בפעם אני מגיע להדרכות פרטיות לבעלי אתרים שרוצים לדעת כמה דברים ספציפיים הקשורים ל SEO, או שהם מעוניינים לדעת כיצד לקדם את האתר בעצמם. רבים מהם טרחו לקרוא מאמרים בבלוגים וללמוד כיצד לעשות זאת בעצמם. הם מבינים עד כמה חשוב לעדכן את האתר בתוכן, אבל הבעיה היא שרבים מהם לא כותבים נכון מבחינה טכנית, כך שלמאמרים האלה יש השפעה אפסית עד קטנה מאוד על קידום האתר שלהם. אז לפני שאתם מתחילים לכתוב לאתר שלכם, במסגרת תהליך קידום אתרים אורגני, כדאי שתקראו את המדריך הבא שיסביר לכם כיצד לכתוב נכון בבחינה טכנית.

כתיבה נכונה מבחינת SEO

כתיבה נכונה מבחינת SEO

שילוב מילות מפתח באופן נקי

את הכתיבה למטרת קידום אפשר לחלק ל 2 חלקים.

  1. כתיבה דפי נחיתה אורגניים.
  2. כתיבת שוטפת לקידום האתר באופן כללי.

 

מהי הכוונה בדפי נחיתה אורגניים: אלה דפים ספציפיים כמו קטגוריות או תת קטגוריות שנועדו להופיע בתוצאות החיפוש על ביטויים מסוימים: למשל: קטגורית כמו "התקנת מזגנים"
או "מילוי גז מזגנים", יהיו 2 דפי נחיתה נפרדים בתוך אתר של טכנאי מזגנים. יחד עם זאת, חשוב מאוד שגם לכל עיר וישוב יהיה דף נפרד משלו לקידום אתרים אורגני, כמו למשל טכנאי מזגנים בתל אביב. אז כאשר אתם מתחילים לקדם אתר, חשוב מאוד לדאוג שמילת המפתח תחזור על עצמה באופן נקי אחת ל 100 מילים. במקביל ניתן לשלב אותה גם באופן לא נקי:

נקי: טכנאי מקררים

לא נקי: לטכנאי המקררים

הערה: חשוב לא להגזים ולא להעמיס כך שלא יראה מאולץ. כל זה נכון אך ורק לגבי כתיבת דפי נחיתה אורגניים.

מהי הכוונה בכתיבה שוטפת לקידום אתרים באופן כללי: למעשה מדובר בבלוג שבו רצוי לעלות מאמרים איכותיים ומעניינים לקהל היעד שלכם. בניגוד לדפי נחיתה אורגניים, שם אין כל צורך לשמירה צפיפות מילות מפתח. מספיק שתשלבו 1-2 פעמים במאמר, ולא משנה מה אורכו. אפשר גם לשלב כמה מילות מפתח במאמר אחד. מדוע חשוב לעשות זאת? זה לא מספיק שיש לכם דף נחיתה אורגני עם המילים הרצויות. חשוב לעדכן את האתר לפחות פעמיים בשבוע בתוכן על מנת שהיה ברור שהוא עוסק בנושאים הספציפיים שאתם מקדמים. אתר שלא מתחדש בתוכן, לא יהיה רלוונטי.

מכאן והלאה כל מה שנכתב רלוונטי לשני סוגי התכנים

 

הקפדה על נתוני מטא

כל מקדם אתרים ידוע, שחשוב מאוד לעדכן את נתוני המטא בכל מאמר באתר. הכוונה היא לכותרות ותיאורים לכל מאמר. אם יש לכם אתר וורדפרס, הורידו את תוסף YOAST  וכך תוכלו לעדכן בקלות את הנתונים. זה חשוב לא רק לאופן בו רואים את האתר שלכם בגוגל, אלא גם מקדם אתכם טכנית כי השדות האלה מאפשרות שילוב מילות מפתח. חשוב מאוד שלכל דף יהיו כותרות ותיאורים רלוונטיים ושונים זה מזה. כמו כן, הקפידו לעדכן כותרת רלוונטית לכתובות יו.אר.אל ספציפיות של הדפים.  יש מקדמי אתרים שאומרים שהן חייבות להיות באנגלית ושעברית לא עושה טוב לקידום. אישית, אני חושב להפך –  אם האתר שלכם בעברית, כדאי שגם כתובת הדף הספציפית תהיה בעברית. יחד עם זאת, אני מסכים שלא כדאי לעשות דומיין בעברית. יחד עם זאת אל תשכחו להפקיד גם את הגדרות נתוני מטא של תמונות.

ריווח, כותרות ביניים וקישורים

אל תכתבו בגוש טקסט אחד גדול. הקפידו על כותרות ביניים וריווח. בעלי אתרים רבים עושים את הטעות הבאה, מפוצצים את התוכן בכל דף בקישורים. אל תעשו זאת בכל מאמר. הקפידו על לא יותר מ 2 קישורים למאמר וגם לא בכל מאמר, זה לא טבעי שיש קישור בכל מאמר. אל תקשרו על מילות מפתח בלבד, אלא גוונו. זה לא טבעי שכל מילת מפתח באתר היא קישור.

נשלח ב בלוג
Call Now Button