סביר להניח שכבר שמעתם את המשפט- "אין מתנות בחינם". לא תמיד המשפט הזה נכון אך פעמים רבות הוא אכן מגשים את עצמו ולכן יש לבחון כל מתנה ומתנה אשר ניתנת ללא עלות כספית. בין מגוון המתנות החינמיות אשר ניתנות לבעלי אתרים או מקדמי אתרים אפשר למצוא את אחסון האתרים בחינם. אחסון אתרים ללא תשלום אומנם נשמע מצוין- כל אחד מעוניין לחסוך כסף אך ישנם הבדלים רבים בין אחסון שניתן בחינם ובין אחסון תמורת תשלום.

כמה זה עולה בעצם?

ראשית, יש להבין כמה עולה אחסון האתרים והאם מדובר על חיסכון משמעותי. במידה ובוחרים באחסון בחו"ל יהיה המחיר נמוך יותר מאשר אחסון בארץ ובהחלט ניתן לאחסן את האתר בחו"ל ולקבל חבילה מרשימה תמורת תשלום נמוך של 6 דולר בממוצע לחודש. עובדה זו יודע כל מומחה קידום אתרים. במידה ובוחרים בחברת אחסון ממוצעת מהארץ היא עשויה לעלות כ- 55 ₪ בממוצע לחודש. אחסון יקר בארץ יעלה כ- 700 שקלים לשנה ואחסון יקר בחו"ל יעלה כ- 300 ₪ לשנה. המסקנה היא שבסך הכל לא מדובר על הוצאה גבוהה והיא לא תפגע בהוצאות של העסק בצורה ניכרת.

למה קיים שירות בחינם?

כיום, בעידן התחרותי אין יותר מידי מוצרים ושירותים שניתנים בחינם ובמידה ומוצר ניתן ללא עלות כספית הוא יינתן לצורך פרסום, מיתוג וכו'. גם למתן שירותי האחסון בחינם קיימות סיבות אשר מהוות בעיה.

בעיה ראשונה- אתם שם בשביל לפרסם אחרים

חברות האחסון מספקות שירות בחינם משום שהן מרוויחות ממכירת שטחי הפרסום אשר נמצאים באתרים השונים, וביניהם- האתר שלכם- כך שבמידה ותקבלו מהן שירות יקבל האתר רקע שאינו קשור כלל לנושא ועיצוב האתר שלכם. מעבר לזאת, הפרסומות שיקפצו ימשכו את תשומת ליבו של הגולש ויפגעו בתדמית שניסיתם לצור. כמו כן, תעקוב חברת האחסון אחרי כמות הגולשים באתר שלכם ואם האתר לא יזכה לכמות רבה של גולשים היא תפסיק את השירות החינמי.

בעיה שנייה- שירות הרבה פחות טוב.

מעבר לזאת, לא תקבלו מחברת אחסון חינמית שירות איכותי- שטח האחסון שלכם יהיה מוגבל, כמות הגולשים הנמצאים באתר תהיה מוגבלת ובמידה והשרתים יהיו עמוסים האתר יעלה באיטיות- דבר אשר יגרום ללקוחות להתאכזב, לאבד את הסבלנות ולעזוב אותו.

בעיה שלישית- איפה התמיכה שלי?

כמו כן, התמיכה הטכנית שתקבלו מחברות האחסון החינמיות תהיה מאוד מצומצמת ובמרבית המקרים הן לא יסייעו לכם לפתור תקלות.

הגבלת שפה

רוב חברות האחסון אשר מספקות שירותים בחינם מגבילות את האפשרות להשתמש בשפות של צד שרת (צד שרת מתייחס לפעולות אשר מתבצעות על ידי השרת במערכת של שרת- לקוח. כמו כן ישנן פעולות אשר כוללות עיבוד או אחסון נתונים- פעולות אלו מתבצעות על ידי הלקוח. בין השפות המוגבלות ניתן למצוא: ASP, PERL, PHP ועוד.

לשלם- כי זה פשוט משתלם

את כל הבעיות הללו- חוסר התמיכה הטכנית, הגבלת השפה, איכות השירותים ובעיית הפרסום אשר פוגעת באתר ניתן לפתור בקלות על ידי בחירה בחברת אחסון אתרים בתשלום. כפי שציינו, ניתן לבחור בחברת אחסון מחו"ל ולשלם כמה שקלים בכל חודש וניתן לבחור בחברת אחסון בישראל ולשלם עשרות שקלים בלבד. בחירה בחברת אחסון אתרים בתשלום תסייע לכם לשמור על האתר ברור, קריא, מרשים ומזמין, לא תפגע בתדמית שלכם, תאפשר לכם לקבל תמיכה טכנית במידת הצורך ולא תגביל את השפה.

נשלח ב בלוג
Call Now Button