נתחיל בשורה התחתונה. גוגל אוהבים שינויים. אתר שנשאר ללא כל שינוי הכולל הוספת תוכן במשך זמן רב, לא יתקדם לשום מקום. לכן אי אפשר לקדם אתר רק ע"י בניית קישורים. קידום אתרים לעסקים קטנים או גדולים צריך להיות מבוסס ברובו על תוכן ויצירת שינוי בעזרתו.

  1. הוספת מאמרים חדשים לבלוג באתר – לא מעט מקדמי אתרים ובעלי אתרים מבינים כי התוכן והקישורים חשובים. אבל הם עושים טעות גדולה בכך שהם מעלים את התוכן בבלוג חיצוני באתר ויוצרים אליו קישור. נכון, זה חשוב להביא קישורים ממקורות טובים, אבל רוב התוכן שמיועד לאתר –  צריך לעלות באתר! לכן כדאי לפתוח בלוג באתר או מדור מאמרים ולעדכן בו תוכן. כמה פעמים? לדעתי המצב האידאלי הוא 4-5 מאמרים בשבוע. לכל הפחות הקפידו לעלות 2-3 מאמרים בשבוע במקרה שאין לכם על מה לכתוב כל יום, או שהתקציב שלכם מוגבל. ככל שהמאמר יהיה איכותי יותר, כך הוא יהיה יעיל יותר לקידום. זהו חלק חשוב מאוד מנושא קידום אתרים בגוגל.

 

  1. הוספת סרטוני וידאו – סרטונים עוזרים לקידום במידה ויש ללקוח תקציב לצלם אותם ולשלוח את החומר. מומחה קידום אתרים אורגני יעלה אותם לאתר שלו וגם יעשה להם אופטימיזציה בתוך יוטיוב כדי להזרים תנועה גם משם. יחד עם זאת, לא כל נושא יעיל גם לפרסום ביוטיוב.

 

  1. הוספת תוכן לדפים קיימים – עשיתי ניסוי קטן. מכיוון שהבנתי שגוגל אוהב שינויים, הוספתי 150 מילים לדפים מקודמים שאתר לקוח. התוצאה הייתה זינוק בכמה מקומות ולפעמים אפילו כמה דפים קדימה. שינויי בדף מקודם יעזור. לכן כדאי להוסיף תכנים לדף מידי פעם בפעם, כמובן שחשוב שתהיה תוך כדי התהליך רלוונטיות לא רק לגוגל אלא גם לגולש.

 

  1. הוספת מילות מפתח – אם אתם מוסיפים תוכן לדפים, הוסיפו גם מילות מפתח אבל היזהרו שלא ליצור ספאם. לצערי אני מגלה מידי פעם עדיין אתרים במקומות טובים עם ספאם מילות מפתח. הם נמצאים שם שנים, אבל יחד עם זאת אני יודע שהם יכולים להוביל לעונש בכל זאת בעתיד הקרוב או הרחוק כאשר אחד האלגוריתמים יעודכן.

 

מתי יקרה השינוי

כדאי לזרז את הסריקה של הדף שלו עשיתם את השינוי דרך כלי מנהל האתרים (אחזר כמו גוגל). יש תחומים שבהם השפעה תהיה מידית, בעוד שיש תחומים מאוד תחרותיים בהם ההשפעה לא ממש תתרחש. הכל תלוי בלא מעט גורמים, אולם כדאי לנסות.

נשלח ב בלוג
Call Now Button