לקוח מתעניין: "שלום יש לי אתר חדש ואני מעוניין לקבל הצעת מחיר לקידום אורגני".

אני: "איזה מערכת ניהול יש לאתר?"

לקוח מתעניין: "ויקס".

אני: "מצטער אבל אני לא יכול לעזור לך. אתרי ויקס הם לא טובים לקידום עד בלתי אפשריים. אולי אפשר לקדם אתר כזה על מילה אחת אבל לא יותר מזה".

לקוח מתעניין: "למה? מה אתה ממליץ לי לעשות?"

אני: "המערכת בעצם בנויה כמין דף אחת שמתחלף וגוגל לא סורק את האתר כמו שצריך. נכון לעכשיו המערכת לא יעילה לקידום. סביר להניח שבעתיד היא תהיה די טובה. כרגע אני ממליץ לך לעבור למערכת ניהול אחרת. הכי טוב לעבור לוורדפרס. כל מקדם אתרים מודע לכך שהיא הכי טובה".

 

שיחה כזאת מתרחשת במסגרת העסק שלי אחת לכמה חודשים. במקרים רבים, בעלי עסקים לא מודעים לכך שיש מערכות יותר ופחות יעילות לקידום. לכן לפני שאתם מתחילים לעשות עבודת קידום אתרים לעסקים קטנים, מומלץ לערב מומחה seo כבר בשלב בניית האתר.

אז איך בוחרים מערכת ניהול מתאימה?

  1. יעילה לקידום – היא צריכה להיות טובה לקידום ולכלול בתוכה תוסף seo או שדות הקשורים לקידום אתרים בהם אפשר לעדכן כותרות ותיאורים לכל דף באתר. כמו כן חשוב שתהיה אופציה לכלול כתובות url ידידותיות בעברית. אין הכוונה לדומיין בעברית אלא לכתובות url. אגב, לא ניתן לקדם אתרי פלאש.

 

  1. מערכת נוחה לניהול – ישנם מערכות ניהול רבות חלקם ייחודיות. לכן, כדאי מאוד לבדוק שלפני שאתם בוחרים אחת, שהיא קלה ופשוטה לניהול. תהליך זה חשוב במיוחד אם אתם מתכננים לעדכן ולנהל את האתר באופן יומיומי. וורדפרס היא למשל מערכת ניהול קלה ויעילה. לעומת זאת ג'ומלה היא מערכת מורכבת ומסורבלת ולא הכל פשוט בה. היא מתאימה יותר לאנשים בעלי ניסיון והבנה מעמיקה במחשבים.
נשלח ב בלוג
Call Now Button