גוגל אוהבים מותגים. איך בכך שום ספק. לכן תמיד תמצאו אותם בדף הראשון. מקדמי אתרים רבים מבינים שחלק מעבודת ה SEO, צריכה לכלול מיתוג במידה מסוימת. ההוכחות כאשר לאחר לא מעט עדכונים של גוגל, דווקא המותגים זוכים לעלות למעלה. אז איך בדיוק הופכים אתר למותג מבחינת גוגל דרך קידום אתרים לעסקים קטנים? להלן כמה דרכים שכדאי לנסות.

אזכור שם העסק במקומות אחרים

עבודת קידום אתרים אורגני כוללת גם את תהליך החלפת הקישורים בין האתרים. תמיד העדיפו לעבוד עם מקדמם שעושה את ההחלפה לא ממאמרים קיימים אלא ממאמרים חדשים. כלומר עליו לספק מאמר לאתר אחר כדי להוציא עליו קישור. בין אם הוא כותב לכם את המאמר, או שאתם כותבים לו או שהוא מזמין מגורם אחר, כדאי לשלב את שם העסק שלכם בתוכו מידי פעם אבל ללא כתיבה שיווקית. לא כל בעלי האתרים אליהם אתם מיעדים את המאמרים יסכימו, אבל לא כדאי לוותר. לכן כדאי לנסות לא אצל המתחרים הישירים שלכם אלא אצל מי שהוא קרוב לתחום אבל לא מספק בדיוק את אותו השירות. למשל אם יש להם עסק שנקרא הדרס דיזיין, כדאי לנסות לשלב מאמר בנושא אצל קבלן שיפוצים שאינו מספק שירות עיצוב פנים. כאשר גוגל יסרוק את שם האתר שלכם באתרים אחרים, הוא יבין שמדובר פה במותג טוב.

בניית קישורים על שם העסק

לא כל הקישורים הנכנסים לאתר שלכם צריכים להיות על מילות מפתח. כדי לקדם את האתר על שם העסק ולהפוך אותו למותג ע"י עבודת קידום אתרים, חשוב לבנות עליו קישורים. כמו במקרה הזה כך במקרה הקודם, לא כל בעל אתר יסכים לכך, ולכן כדאי לעשות זאת דרך בעלי עסקים הקרובים לתחום ולא אצל המתחרים הישירים. מומלץ לבנות קישורים לא רק על שם העסק אלא לגוון ופשוט לקשר על שם הדומיין הכולל את שם העסק ללא טקסט עוגן.

העזרות במותגים אחרים

כאשר מותג מסוים מאזכר מותג אחר, זה תורם מאוד לתהליך הקידום. לכן כדאי להשיג כתבות באתרים גדולים לא רק בתחום שלכם אלא גם באתרי תקשורת גדולים. אבל זאת כבר עבודה למשרדי יחסי ציבור ופחות עבודה למומחה קידום אתרים.

לא לשכוח –  להכניס את שם המותג לכותרות ותיאורי הדפים של האתר כמו גם לציין אותו מידי פעם בתכנים חדשים ואין זה משנה עם שם המותג שלכם הוא באנגלית או בעברית.

נשלח ב בלוג
Call Now Button