אלמנטור – מה זה ומדוע אתם חייבים להכיר אותו

אלמנטור הוא תוסף אדיר לוורדפרס, באמצעותו ניתן לעצב אתרים ודפי נחיתה באופן מרהיב ומהיר ולראות את התוצאות באופן מיידי בפרונט-אנד. התוסף הוא פרי מוחם ועמלם של שני ישראלים, והוא מציע אינספור יתרונות לבוני ומעצבי אתרים. השימוש בפלאגין קל ואינטואיטיבי, הוא מתממשק בצורה מוצלחת עם תוספים אחרים, אין חובה לדעת קוד על מנת להשתמש בו, הממשק שלו קל ללימוד, והתוצאה הסופית – פנטסטית. האם כדאי להשתמש בו? כן.

יש חדש תחת השמש

אלמנטור הוא לא הפייג' בילדר הראשון, אבל ניתן לומר בפה מלא שהוא הטוב ביותר to date. הוא השחיז יכולות שהיו בעבר ופיתח יכולות חדשות. הוא מאפשר לבוני ומעצבי תארים לקבל שליטה מלאה על כל אלמנט ופרט עיצובי עד לרמת הפיקסל ולעצב אתרים כאוות נפשם. כל זאת ניתן לביצוע באופן מהיר, אינטואיטיבי ועם ממשק שקל עד מאוד ללמוד.

 

אינסוף אפשרויות עיצוביות

האפשרויות העיצוביות שהתוסף מציע הן כמעט חסרות הגבלה ומאפשרות עיצוב של כל ווידג'ט בכל עמוד באתר ועד לרמת הפיקסל. ניתן לבחור להשתמש ביותר מ-100 טמפלטים ויותר מ-300 בלוקים מוכנים שונים. הגרסא החינמית מציעה 30 ווידג'טים שונים, וכנראה יותר ממה שאתם באמת צריכים.

 

עריכה בשידור חי

אחד החידושים של אלמנטור הוא שהוא מאפשר סוף-כל-סוף עריכה LIVE של כל דף באתר. כל שינוי שתבצעו בזמן המלאכה יופיע מולכם באופן מיידי, מבלי שתצטרכו לעבור לדף תצוגה מקדימה. זהו יתרון חשוב שמפשט ומקל על תהליך שהיה מסורבל יחסית לעכשיו.

 

לגרור ולשחרר

אחד המאפיינים והיתרונות העיקריים של אלמנטור הוא היכולת לגרור ולשחרר – Drag & Drop – כל אלמנט מתפריט העיצוב אל תוך הדף. כמובן שהפעולה מבוצעת באופן מיידי וללא זמן השהייה.  

 

התממשקות עם תוספים אחרים

אלמנטור מתאים מאוד לעבודה עם תוספים גדולים ופופולאריים אחרים, כמו למשל Yoast ו-Woocommerce. למעשה, ניתן לגרור שורטקודים של תוספים לתוך העמוד שאתם מעצבים באופן קל, פשוט ומהיר.

 

לא צריך לכתוב קוד

בשביל להשתמש באלמנטור לא צריך לדעת לכתוב ולו שורה אחת של קוד או CSS. ביחס לתוצאות המתקבלות, מדובר ביתרון אדיר. בשביל אפשרויות מורכבות יותר כן יש צורך בידע בכתיבת קוד.

 

התאמה מושלמת למובייל  

כל מי שעוסק בקידום אתרים כבר מכיר את חשיבות אלמנט הרספונסיביות של האתר. למעשה, גוגל מעניקה קדימות ועדיפות לגרסת המובייל שלו. באמצעות אלמנטור ניתן לעצב דפים רספונסיביים ולשלוט לחלוטין על מבנה העמוד, כמו למשל על רוחב אזורים, מיקום תוכן ומרווח בין עמודות. האתר שתעצבו יתאים לכל מסך, לכל דפדפן ולכל מכשיר.

 

בחינם ובתשלום

הגרסא הבסיסית והעשירה בפני עצמה של אלמנטור זמינה עבורכם בחינם. גרסת הפרו של התוסף הינה בעלת מחיר תחרותי ועולה 49$ לשנה לאתר אחד או 99$ לשנה ל-3 אתרים. ישנה גם אפשרות לרכוש גרסא בלתי מוגבלת עבור 199$ לשנה.

אלמנטור וקידום אתרים

זו עובדה ידועה שאתרי וורדפרס גם כך נוחים ויעילים מאוד לקידום. בשל התמיכה המושלמת במובייל והאפשרות ליצור אתרים רספונסיביים לחלוטין, והודות לקוד האיכותי של התוסף, מהירות הגלישה הגבוהה וחווית המשתמש האיכותית במיוחד, אלמנטור הופך אתרי ועמודי וורדפרס לקלים עוד יותר לקידום אורגני. בשורה התחתונה, אם כבר השקעתם בקורס בניית אתרים – אין סיבה שלא לקחת את העניין כמה צעדים קדימה ולהשתמש באלמנטור בשביל לעצב אתרים מרהיבים.

נשלח ב בלוג
Call Now Button