בניית אתר אינטרנט דו לשוני

מהו אתר אינטרנט דו לשוני ? מה הסיבות לבנות כזה? מה היתרונות של אתר דו לשוני?  וכיצד תוכלו להפוך את האתר שלכם לכזה? על כך ועוד בשורות הבאות.

 

מדוע כדאי לבנות אתר דו לשוני?

 

אתרי אינטרנט ששפתם עברית מוגבלים לשימוש של גולשים דוברי עברית, ומונעים ממפעילם אינטראקציה עם קהל עצום של גולשים שהעברית אינה שגורה על לשונם. בניית אתר דו לשוני מרחיבה את קהל הגולשים הנחשפים לאתר ופעילים בו. אם מדובר באתר מסחרי המקיים פעילות בחו"ל, הרי שהוא חייב להיות נגיש לדוברי אנגלית, ואף שפות נוספות, בהתאם למדינות היעד. להבדיל, אם מדובר באתר המקיים פעילות חברתית או פוליטית בישראל, הרי שהפיכתו לנגיש עבור דוברי ערבית היא הכרחית, וכמו כן מומלץ לאפשר תרגומים לרוסית, אמהרית, אנגלית, צרפתית, ועוד. בנוסף, גם כשמדובר באתרים של דוברי שפות זרות, הפועלים בישראל, כדאי שהאתרים יהיו נגישים לדוברי עברית.

כיצד בונים אתר דו לשוני?

 

באופן כללי ניתן לאמץ אחת משתי דרכים:

  • MULTISITE – בניית אתר נפרד עבור כל שפה. בשיטה זו אתם למעשה כותבים כל טקסט פעמיים, ואף בונים מלכתחילה שני אתרים שונים. שיטה זו אינה מתבססת על תרגומים אוטומטיים של טקסטים באתרים, ומפעיל האתר אחראי על הכנסת כל תוכן לשני האתרים.
  • תוספים – שימוש בפלגאין או תוסף המאפשרים תרגומים של דפים לשפות שונות. קיימים תוספים חינמיים, ותוספים בתשלום, וכמו כן קיימים תוספים המאפשרים תרגומים אוטומטיים של טקסטים משפה אחת לשנייה, ולעומתם קיימים תוספים בהם המפעיל אחראי על התרגום כולו. בכל מקרה רצוי שעובד מטעמכם יעבור על התרגום האוטומטי ויעשה לו הגהה, כולנו מכירים את הבעייתיות של תרגומי מכונה, ולא הייתם רוצים שהאתר שלכם יהיה מבוסס על תרגומים שלא עברו הגהה אנושית.

 

חליפת תרגום מותאמת

 

בכדי לבחור את האמצעי המתאים לכם ביותר עבור יצירת אתר דו לשוני מפו את הצרכים והמשאבים שלכם, והתייעצו באנשי מקצוע. חשוב לבחור את האופציה שתשרת אתכם ואת קהל הגולשים שלכם בדרך הטובה ביותר, ושבחשבון הכללי תביא עבורכם מקסימום תועלת במינימום השקעה. זה תלוי באופי פעילות האתר ובהיקפה, בתדירות הוספת הטקסטים באתר, ביכולת הצוות להתמודד עם משימות התרגום, ובתקציב העומד לרשותכם.

 

להיות חלק מהכפר הגלובלי

 

החיים מזמנים לנו אינספור הזדמנויות ללמוד ולהתפתח, וחשיבה עסקית מחייבת יצירתיות וגמישות, בכדי שניתן יהיה למצוא פתרונות מיטיבים לכל אתגר חדש שעולה. העולם הפך מזמן לכפר גלובלי, והודות לרשת האינטרנט, עסקים בינוניים וקטנים יכולים לנהל בטבעיות קשרים עסקיים חובקי עולם מבלי להעתיק את מוקד פעילותם. זה הזמן לעלות על העגלה, ולהצטרף לשורה ארוכה ומפוארת של עסקים שהשכילו לפתוח את הפעילות המקוונת שלהם לקהלים פוטנציאליים רבים. בניית אתר דו לשוני היא דרך מעולה להתחבר לפעילות העסקית ברחבי העולם, לפתוח את העסק לקהלים חדשים, להתפתח, להתרחב ולשגשג.

נשלח ב בלוג
Call Now Button