עומדים להקים אתר חדש? מתכננים להוסיף לו דפים רבים? כדאי שתיקחו בחשבון שבניית קישורים פנימיים בתוך האתר יכולה לתרום לקידומו. יחד עם זאת, בנייה בצורה ספאמית ולא נכונה עלולה לפגוע בו. כל מומחה קידום אתרים לעסקים קטנים או גדולים יודע שצריך להקדיש מחשבה לנושא. יחד עם זאת מקדמי אתרים שונים עלולים להיות בעלי דעות שונות. בנוסף מה שעלול לפגוע באתר אחד, לא יפגע באתר אחד בגלל גורמים שונים כמו למשל גודל האתר. להלן כמה דברים שכדאי לדעת על בניית קישורים פנימיים.

גיוון

ידוע כי קישורים על מילות עוגן עוזרות לקידום האתר. יחד עם זאת אין זה אומר שעל כל מילת מפתח צריך לבנות קישור. רצוי מאוד לגוון. פעם על מילת מפתח, פעם על המילים "לחץ כאן" ופעם ללא שילוב מילות מפתח בכלל, או משפטים שכוללים את המילים. הבנייה צריכה להיות טבעית ורלוונטית לגולש.

האם על כל דף צריך לבנות קישורים?

לא. תארו לכם שיש לכם 2-3 מוצרים באתר ואתם מעלים כל יום מאמר חדש. אם תקשו כל יום למוצרים האלה, בסופו של דבר מה שתצרו הוא ספאם קישורים. הגולשים איתם טיפשים. אם תבנו את האתר בצורה נכונה וקלה לניווט הם יצליחו למצוא כל דבר באתר שלכם תוך 3-4 קליקים מבלי שכל הזמן תאלצו לכוון אותם. ריבוי קישורים לאותו מוצר עלול להסב נזק ולגרור לעונש מגוגל. עשו זאת ביעילות ומידתיות.

להימנע מלופ קישורים

חשוב מאוד שדף שאתם מקשרים אליו יכלול קישור בחזרה לאותו מקור. מבלבל? בקישור על תיצרו לופ קישורים בין שני דפים. קשרו לדף הבית על שם העסק, קשרו לקטגוריות וקשרו למאמרים שונים בתוך האתר שהם רלווטים לגולש. קידום אתרים הוא לא מדע מדויק, אבל ככל שהשיטה נראית לכם פחות טבעית, כי היא עלולה להסתבר כמזיקה יותר. רבים מהעונשים שאתרים סופגים נגרמים בגלל בניית קישורים פנימית שאינה טובה ולא רק בגלל בניית קישורים חיצונית.

נשלח ב בלוג
Call Now Button