לא אחת אני נתקל בשאלות מסוג זה כאשר אני מתבקש להגיש הצעת מחיר לבעל אתר.

  1. האם אפשר להוריד את מחיר הריטיינר החודשי כאשר האתר מגיע לדף הראשון?
  2. האם כבר לא יהיה צורך בקידום כאשר האתר יגיע לדף הראשון?

התשובה ב 2 המקרים היא פשוט לא.

 

מקדם אתרים או חברת קידום אתרים לא יורידו את המחיר לאחר ההגעה לדף הראשון משום ש seo הוא לא מרוץ למרחק קצר. העובדה שהאתר הגיע לדף הראשון לא אומרת שהוא ניצח ונגמר המרוץ. זה אומר שחייבים להמשיך לקדם ולעבוד קשה באותה מידה. למעשה, קידום אתרים אורגני הוא מרטון בלתי נגמר. מי שמפסיק לקדם את האתר שלו, יגלה שהוא מפנה מקום לאתרים אחרים שממשיכים להיות מקודמים.

 

במילים אחרות. כל עוד האתר מקודם, הוא שומר על מקודמו ואף מתקדם הלאה. אם מקדם האתרים שלכם סיים לקדם לכם 10 מילים ואם כולם הוא הגיע לדף הראשון, הוא יכול לקדם לכם עוד 10 מילים במקום או במקביל.

לעולם אל תפסיקו לקדם

לעולם אל תפסיקו לקדם

חשוב להבין שהעובדה שהגעתם לדף הראשון, אינה אומרת שהמקדם יושב עכשיו רגל על רגל ולא עושה כלום. אם זה מה שהיה קורה, באמת כבר לא היה צורך לשלם בכלל או שאפשר היה לשלם פחות. המקדם ממשיך לעבוד בדיוק באותו אופן. הוא ממשיך לבנות קישורים, הוא ממשיך לשלב מאמרים באתר והוא ממשיך לעקוב אחר מצבו דרך כלי גוגל.

 

מקדמים את האתר לבד והגעתם לדף הראשון? אל תעצרו

 

גם אם בחרתם לעשות seo באופן עצמאי אין זה אומר שצריך להפסיק. רוצים לעשות ניסוי על חשבונכם? הפסיקו לקדם את האתר ותראו איך המתחרים עוקפים אתכם בתוצאות. רק בתחומים מאוד מבודדים וחסרי תחרות אפשר להפסיק לאחר ההגעה לדף הראשון. וגם אז בשלב מסוים אתרים אחרים יכולים להפוך בעיני גוגל לרלוונטיים יותר לגולש. כדי לשמור על המיקום, חשוב לשמור על רלוונטיות וזה אומר בגדול פשוט להמשיך לעדכן תוכן.

נשלח ב בלוג
Call Now Button