כל בעל אתר וכל מומחה קידום אתרים משתמש בכלי תכנון מילות המפתח של גוגל על מנת לדעת איזה מילים לקדם. זה כלי יעיל, אין ספק, אבל בתקופה האחרונה, מאז שהוכנס הפיצ'ר החדש בתוך כלי מנהל האתרים המציג  את ניתוח החיפושים החקר הפך להרבה יותר אפקטיבי. דרך פיצ'ר זה אפשר ללמוד באיזה ביטויים אנשים משתמשים כדי להגיע לאתר שלכם ספציפית. במקרים של כל הלקוחות שלי, גיליתי ביטויים שיש עליהם עשרות ומאות חיפושים אבל בכלי תכנון מילות המפתח אין עליהם נפח חיפוש כלל. כך הצלחתי להביא עוד יותר תנועה לאתר. מדוע זה קורה? לא ברור. נפלאות הן דרכי הגוגל.

אז איך משתמשים בכלי מנהל האתרים של גוגל למטרה זו?

אם אתם עושים קידום אורגני לאתר שלכם ועדיין לא חיברתם אותו לכלי מנהל האתרים –  הגיע הזמן לעשות זאת.  אם מקדם האתרים שלכם לא חיבר את האתר לכלי מנהל האתרים –  סימן שהוא לא ממש מקצועי. בכל מקרה. כדאי לפעול לפי השלבים הבאים:

  1. היכנסו לכלי מנהל האתרים
  2. לחצו על תנועות חיפוש
  3. אחר כך על ניתוח חיפושים
  4. סמנו את אופציות הקליקים, הופעות, שיעורי קליקים ומקיום
  5. עכשיו הביטו על הטבלה ותגלו לא מעט דברים יעילים

 

ניתן לשנות את אופן הצגת הפרמטרים לפי רמות שונות, אבל אני אישית לא משנה אותה ואוהב לראות את הנתונים מוצגים לפני מספר ההופעות הרב ביותר. בטבלה תוכלו לגלות רשימה ארוכה של מילים שלא ידעתי שאנשים משתבשים בהם כדי להגיע לאתר שלכם.

מכאן תוכלו לדעת לא רק איזה מילים כדאי לקדם, אלא גם מה כדאי לשפר מבחינת תצוגת הטייטלים והדסקריפשים בגלל אחוז הקלקה נמוך.

למשל אם יש לכם מילה שהאתר שלכם מופיעה עליה 1000 פעמים, אבל הקליקו על התוצאה רק שמונה. סימן שכדאי להתחיל לשנות את ניסוח הטייטלים והדסקפשנים.

נשלח ב בלוג
Call Now Button