טיפים להקמת אתר מנצח

מתכננים להקים עסק חדש ומעוניינים לבנות אתר שיקדם אותו, או מעוניינים לחדש ולשפר את האתר של עסק קיים? בכדי שהאתר החדש יהיה אפקטיבי ויחזיר לכם את התמורה המלאה לכספכם, לפניכם כמה טיפים להקמת אתר מוביל.

רבות הדרכים

 

שיווק הוא תחום מורכב, המשלב פרמטרים רבים, והקמת אתר מוביל אינה נוסחה מתמטית בעלת תשובה אחת ברורה ומוחלטת. קיימים טיפים רבים, וגישות שונות, ולכל איש מקצוע תהיה עבורכם תשובה טיפה שונה משל חברו. יחד עם זאת, קיימים כמה תנאים בסיסיים, שיעזרו לאתר שלכם להיות אתר מנצח, ואותם נפרט להלן.

 

התאמה לכל הפלטפורמות

 

כדי שהאתר יהיה אטרקטיבי ויעיל, עליו להיות נגיש וברור בכל פלטפורמת גלישה. הדרך הטובה ביותר לבצע זאת, היא לבנות אתר רספונסיבי, המתאים את התצוגה לאמצעי הגלישה. אפשרות נוספת היא לבנות אתרים מיועדים למכשירי גלישה שונים. המלצה שלנו – לביצועים טובים יותר, עדיף ללכת על אתר רספונסיבי, שיתאים לכל סמארטפון, לפטופ וכיוצא בזה.

 

מהירות טעינה

 

לא משנה כמה האתר שלכם מעניין ומושקע, וכמה המוצר שלכם מצוין, אם האתר המתחרה נטען הרבה יותר מהר, אין לאתר שלכם סיכוי, הגולשים לא יחכו עד שיטען, וימצאו את מבוקשם באתר מתחרה מהיר יותר.

 

תוכן איכותי

 

תוכן איכותי הוא עדיין מדד לאיכות האתר. עליכם לייצר תוכן איכותי ובעל ערך עבור הגולש, כמו כן , כדאי לייצר תוכן שיתאים לסוגים שונים של קהלי היעד שלכם, כך שכל לקוח פוטנציאלי ימצא באתר תוכן שמדבר אליו.

 

שפה גרפית אחידה ומובדלת

 

כדי שהאתר יהיה מצד אחד ידידותי ונוח למשתמש, ומצד שני ייחודי לאתר שלכם, יש לייצר שפה גרפית אחידה שתכלול את הטקסטים, הלוגו, הכותרות והקישורים. חשוב שיהיה קו סגנוני אחיד לכל העמודים באתר, שיתאים ללוגו העסק ולאריזה של המוצרים.

 

ניווט קל ומידע נגיש

 

אתם מעוניינים לאפשר לגולשים המבקרים באתר להגיע בקלות לכל מידע שנחוץ להם, לכן חשוב שהניווט באתר יהיה פשוט, הגיוני ואחיד. יש ליצור אפשרות לנווט מכל נקודה באתר לכל נקודה אחרת, להקפיד שבכל עמוד תהיה תיבת ניווט, וכי הגולש יוכל לזהות את מיקומו באתר בכל נקודה בה הוא נמצא.

 

שימוש בתמונות

 

כידוע, תמונה אחת שווה אלף מילים. שימוש בתמונות מאפשר לכם להעביר לגולש כמויות גדולות של מידע באופן לא מודע ובמהירות. תמונות איכותיות יעשו עבורכם עבודה נפלאה.

 

מקצוענים לשירותך

 

הטיפ המשמעותי ביותר הוא בחירה נכונה של בעלי המקצוע שיבנו עבורכם את האתר. בחרו בחברה בעלת ניסיון מוכח, שאתרים שנבנו על ידה הוכיחו את עצמם כיעילים, ועיצובם מדבר אליכם. גם אם העלות היא מעט גבוהה יותר, האיכות שווה את המחיר. בסופו של דבר, מדובר באתר שצריך להביא אליכם לקוחות חדשים, לייצר צמיחה ולהפוך את המוצר שלכם למותג נחשק, ומי שכבר עשה זאת בעבר עבור עסקים אחרים, יוכל לעשות זאת גם עבור העסק שלכם.

 

נשלח ב בלוג
Call Now Button