התחרות ברשת על תשומת ליבם של הגולשים היא גדולה, וזה נוגע לכל סוגי האתרים לרבות אתרי אינדקס.

מה חשוב להבין

 

  • באיזה שלב אתם נמצאים – האם מדובר באתר חדש לגמרי? האם מדובר באתר קיים ובעל וותק שעובדים עליו כבר?
  • מהו התחום של האתר – האם מדובר באתר המאגד עסקים רבים בתחומים מגוונים או באתר נישתי, לדוגמה חתונות, המאגד בתוכו עסקים ונותני שירות אך ורק בתחום החתונות?

ישנם מספר דגשים וטיפים חשובים, אשר יאפשרו לכם לקדם אתרי אינדקס:

איפיון האתר ותכנון מקדים באתר חדש

עוד בשלבי הבניה צריך לדאוג לממשק ניהול ידידותי עבור המשתמש (מקדם ומנהל האתר), יש לאפיין את ההיררכיה של האתר – מבחינת קטגוריות ראשיות, תתי קטגוריות ועסקים שנמצאים תחת כל קטגוריה, כמו כן יש לתכנן את מבנה הURL של התיקיות, ואת פירורי הלחם. יש להוסיף אזורי תוכן באתר, כדי שיקדמו באמצעות ביטויי זנב ארוך (long tails) הן את הקטגוריות הראשיות והן את המשניות – כדוגמת מדריכים, טיפים, פורומים, מחירונים וכיו"ב.

באתר קיים

אם אתם מקבלים אתר בעל וותק וצריכים להשתלב בעבודה השוטפת, גם עליכם מוטלות משימות של SEO AUDIT על כל האתר –

מבחינת בדיקות אונסייט: היררכיה, תבניות לתגיות מטא, בדיקת כתובות URL, בדיקת קישורים פנימיים, כותרות משנה (H1, H2…), פירורי לחם.

מבחינת בדיקות טכניות: לעבור על הגוגל אנליטקס, לבדוק אם מוטמע כראוי בקוד, לבדוק את הGoogle search console מבחינת הודעות, מפת אתר XML,ידידותיות למובייל, מהירות אתר, האם האתר נמצא על פרוטוקול HTTPS ועוד.

מבחינת אופסייט: לבדוק קישורים לאתר, מבחינת אוטוריטות רלבנטיות לתחום VS ספאם.

 

שלבים נוספים

מחקר מילות מפתחבאינדקס עסקים הביטויים הם מאד גנרים, ולכן חשוב לעבוד בצורה מסודרת על קובץ טרגוט (איזה ביטויים מתאימים לאיזה עמודים לפי URL).

מחקר מתחרים – מיהם המתחרים בזירה של מדריכי העסקים, היכן הם מופיעים בדירוג לעומתכם ועל אילו ביטויים.

אופטימיזציה אונסייט – תכנון תגיות המטא, הוספת תוכן אודות / טיפים בעמודי קטגוריות.

אסטרטגיית תוכן – בתיקית המאמרים לעלות תכנים שונים ורלוונטים לאתר. כמובן שכל פוסט צריך לעבור אופטימיזציה מבחינת תגיות מטא, סידור פסקאות, כותרות משנה, קישורים פנימיים, תמונות ועוד. אם יש עוד אזורי תוכן לדוגמה מחירונים/ טיפים / שאלות ותשובות / סרטונים – גם הם יעזרו לכם לחזק את הביטויים.

אופטימיזציה לדפי עסקים – אמנם אתם לא מקדמים ישירות את בעלי העסקים שנמצאים באינדקס, אך הם בעלי חשיבות לא פחותה לדירוג הקטגוריות. יש לדאוג שלא תהיה הכפלת תוכן, ז"א שעסק יופיע על URL אחד ויחיד, וישויך לקטגוריה ראשית.

חשובה לא פחות, אפשרות מילוי הדף עסק בתוכן ייחודי ולא מעותק של עד 250 מילה, תמונות עם אלט (מה בתמונה), מפה, כתובת פיזית – אם מדובר בעסק כמו חנות, אולם אירועים וכ"ד, או אזור מתן שירות לנותני שירותים, כתובת אתר / דף פייסבוק עסקי אם יש – בNofollow (כדי שלא תהיה לכם חוות קישורים), אימייל, מספר טלפון תקין והתמחויות שונות (תתי קטגוריות) שהעסק מספק.

גם מבנה הURL ופירורי הלחם חשובים בדפי עסקים, כדי שתהיה חווית גלישה נוחה.

בחירת חברת קידום האתרים המתאימה

קידום אינדקס עסקים מצריך ביצוע פעולות ייחודיות אשר מותאמות באופן פרטני לאתרים מהסוג הזה. לא כל חברות קידום האתרים מתמחות בקידום מדריכי עסקים, ולכן, חשוב לוודא שצוות המקדמים של אותה חברת קידום, הינו בעל היכרות, ניסיון וכלים מקצועיים לקידום אינדקסים.

בשורה התחתונה, בחירה בחברת קידום אתרים מתאימה, יכולה להשפיע באופן משמעותי על התוצאות – הן על הטרפיק והן על הדירוג בתוצאות החיפוש.

נשלח ב בלוג
Call Now Button