קידום אתרים אורגני הוא לא זול. זה ידוע. ובכל זאת בעלי אתרים שונים מעדיפים למצוא את ההצעות הזולות ביותר. נכון, זכותו של כל אחד לאתר את ההצעה הזולה יותר, אבל במקרים רבים הזול הוא גם היקר. עבודה זולה לא תוביל לתוצאות טובות. לכל מקדם אתרים יש הוצאות מהתקציב שהוא מקבל מהלקוח. למשל הוצאות על רכישת מאמרים. לכן, כאשר את מחפשים מומחה קידום אתרים, קחו בחשבון שעבודה זולה עלולה להביא תוצאות הרבה יותר לאט במקרה הטוב, או לא להביא תוצאות בכלל במקרה הרע.

הצעה הוגנת ל 2 הצדדים

אתחיל במשל קטן. החלטתם שאתם רוצים להגיע לאולימפיאדה. אתם פונים למאמן ואומרים לו: "אני אשלם לך לפי הצלחה. ברגע שאני אזכה בזהב אני אשלם לך 2000 ₪ בחודש. ברגע  שאזכה בכסף 1000 ועל ארד 500. אתה יודע מה, אני אהיה אתך לארג' –  אני אשלפ לה שכר טרחה של 200 ₪ על כל חודש…" האם היה עולה בדעתכם לתת הצעה כזאת למאמן אולימפי? האם הייתם מצפים שאותו מאמן ישקיע בכם את כול כולו? האם הייתם מצפים שמשיתוף פעולה כזה תוכלו להצליח? כמובן שלא. אבל בעלי אתרים רבים נותנים הצעות מעליבות כאלה למקדמי אתרים. חלק מהם מסכימים לעבוד בשיטה זו. אבל בפועל זה לא הוגן וזה לא ממש עובד.

השקעה לטווח ארוך

כל מקדם אתרים יאמר לכם ש SEO זאת השקעה לטווח ארוך. ככל שהנושא תחרותי יותר, ככל שיש יותר מילות מפתח לקדם וככל שיש יותר אתרים לקדם לעסק, כך המחיר צריך להיות גבוה יותר. אז כמה כסף כדאי להשקיע בקידום אתרים?

לפחות 1500 –  זאת הצעת המחיר המינימלית שתתאים לקידום של כמה מילות מפתח (לא יותר מעשרה) וכמובן לאתר אחד בלבד. כאשר מדובר בתחום תחרותי. הסכום עלול שלא להספיק כי יש צורך ביותר תוכן מהרגיל.

2000 –  סכום טוב לקידום אתר עד 20 מילים ולא משנה עד כמה תחרותי התחום. מכאן והלאה המחיר עלול לעלות ככל שיש יותר מילים.

הצעות מתחת ל 1500  אותם יכול להיות שתקבלו ממקדמים חובבנים או מתחילים. אל תצפו לקבל מתקציב כזה עבודה אידיאלית ויעילה. ואם מישהו מציע לכם מתחת ל 1000 ₪ כדאי להיזהר ולבדוק טוב מול מי יש לכם עסק.

נשלח ב בלוג
Call Now Button