מדוע כדאי להשתמש בסרט תדמית במהלך הקידום האורגני

קישורים ומאמרים הם חלק מרכזי מתהליך קידום האתר, אבל חשוב להבין שגם לחוויית המשתמש ישנה חשיבות רבה לתוצאות. בין אם מדובר באופן ישיר או עקיף, בכל זאת, כדאי תמיד לדאוג לחווית משתמש כמה שיותר טובה בהתאם לתחום וקהל היעד. סרטוני תדמית, הם דרך טובה לעשות זאת, לצד תמונות, היררכיה קלה ופשוטה להבנה של האתר, אמינות ועוד גורמים נוספים. הפעם נדבר רק על סרטוני תדמית.

אל תסתתרו מאחורי האתר שלכם

אין זה משנה אם אתם מנהלים קרן גידור מצליחה או שאתם מספקים שירותי אינסטלציה לשכונה שלכם. בתחומים בהם לא תמיד קל לדעת מי אמין ומי לא, ההבדל בין מי שמסתתר מאחורי האתר שלו ולא לבין מי ששם את עצמו בפרונט, עלול להיות מהותי מבחינת המרות. פעם, כשלא היה לי תמונה באתר שלי, מישהו ביקש ממני לקבל קישור לפרופיל הפייסבוק שלו. כששאלתי אותו למה, הוא אמר "אני רוצה לראות את העיניים שלך, כדי לדעת עם מי יש לי עסק." אז שימו את העיניים שלכם באתר. סרט תדמית, ולא רק תמונה, ייסע לכם להשיג אמינות בעיני הלקוחות שכן, מי שאינו אמין, מי שמסתתר מאחורי האתר שלו, עלול להפסיד את הלקוחות שלו לטובת מי שלא מסתתר.

סרטון תדמית מקצועי נע בין עלות של כמה מאות שקלים לכמה אלפי שקלים. תלוי איפה אתם מצלמים, מה רמת העריכה הנדרשת ועוד כמה גורמים נוספים. חשוב להימנע מסרטוני אנימציה כאשר אתם רוצים למתג את עצמכם ולהציג את הבעלים. אנימצה זה טוב ונחמד לסרטוני הדרכה אבל לא לסרטוני תדמית. בכל מקרה, אם אתם בעלי עסק בתחילת הדרך, גם דיבור ישיר למצלמת הסמארטפון שלכם, בהחלט יכולה לעשות את העבודה. כשיהיה לכם תקציב הוצאות לעסק, אז כדאי להשקיע משאבים ומאמצים בצילום ועריכה מקצועיים.

קצר או ארוך?

1-3 דקות זהו בהחלט זמן מספיק טוב לסרטוני תדמית. מרגישים שיש לכם המון מה לומר, שאתם רוצים לחדש כל הזמן? לא צילום סרטון ארוך זה לא הפתרון. עדיף לצלם כמה סרטונים קצרים ולעלות אותם באזורים שונים באתר או אפילו ליצור ולוג באתר שלכם. סרטוני הדרכה, לעומת זאת, יכולים להיות ארוכים יותר. סרטוני תדמית ארוכים יובילו לאחוז נטישה מהצפייה לאחר כמה דקות. הציגו את עצמכם אבל אין כל צורך להגיע לרמה של פולחן אישיות.

כמה דברים שלא כדאי לשכוח בסרטוני תדמית

לוגו –  מתגו את עצמכם והחברה שלכם.

שם –   שם המלא שלכם והתפקיד בדומה לכתבות במהדורות חדשות.

קישורים רלוונטיים –  אל תשלחו את הגולש לחפש. העלתם את הסרטון ליוטיוב, ספרו לו את הקישורים הרלוונטים בפרטים.

אופטימיזציה לגוגל –  שלבו מילות מפתח רלוונטיות בטקסט ובכותרות של הסרטון. גם ביוטיוב מחפשים אתכם ולא רק בגוגל.

נשלח ב בלוג
Call Now Button