כמה פעמים יצא לכם לקבל מייל שמציע לכם סחורה שמעולם לא שמעתם על קיומה, או סחורה שמעולם לא עשו בה שימוש. היום, עדיין בעלי אתרים מעדיפים לבנות דף נחיתה ולקדם אותו דרך שליחה ע"י רשימת תפוצה כי זה פשוט, זול יחסית ונוח. מילא הם היו שולחים לקהל יעד ממוקד. אבל לרוב זה מגיע לכל סוגי הקהלים. האמת היא שגם מקדמי אתרים עושים זאת לפעמים ומביישים את עצמם. לפחות פעם בחודש אני מקבל מייל מאיזה מומחה קידום אתרים אורגני, שמציע לי לקדם את האתר שלי מבלי שהוא שם לב בכלל שאני מקדם אתרים.

 

שטויות הישר לתיבת הספאם

הינה מייל ספאמי לגמרי שקיבלתי לאחרונה:

ספאם

 

 

לרוב אני לא עונה אבל הפעם זה עצבן אותי, אז בחרתי לענות תשובה הומוריסטית. אגב, אפשר לתבוע את השולח, כי לפי חוק הספאם,  יש לי את הזכות המלאה לעשות זאת, כי אין אפשרות לבקש הסרה מרשימת התפוצה. אבל אני לא אהיה קטנוני.

שיווק דרך המייל שייך לתקופת האבן

פעם לפני הפייסבוק, אנשים היו מתקשרים לא מעט דרך המייל. היום עם הפייסבוק והוואטסאפ, הוא יותר שימושי אצל בעלי עסקים. כשאתם שולחים מייל לאדם לא קשור לגמרי הסחורה שלכם –  במצב הטוב זה יגיע לתיבת הספאם שלו. במצב הרע הוא יתעצבן וישלח לכם מייל עצבני בחזרה. שיטת שיווק זו, לדעתי, היא חסרת תועלת ואף מזיקה.

קידום אתרים במקום ספאם

שיווק דרך המייל זה לירות לכל הכיוונים ולא לפגוע בדבר. לכן עדיף לעבוד עם מומחה  seo, או חברת קידום אתרים. כך אתם תגיעו ללקוחות שלכם בזמן שהם מחפשים את המוצר שלכם ולא סתם באופן אקראי למייל של אישה אלרגית לחתולים שחיות החיות שלכם לא מעניינת אותה. פרסום במייל הוא יותר גרוע מפרסום מדלת. זה חסר תועלת ומעצבן ברוב המקרים. זה יעיל במצב אחד, כאשר לקוח נרשם ברצונו החופשי לרשימת תפוצה.

 

אז הפסיקו להספים והתחילו לקדם. צרו איתי קשר לקבלת הצעת מחיר משלמת לקידום האתר שלכם.

נשלח ב בלוג
Call Now Button