מומחים טוענים ששירות של מחשוב ענן לעסקים הוא הדבר הגדול הבא מבחינת התייעלות עסקית. שירות מסוג זה, שעדיין זר ללא מעט מנהלים וארגונים, הולך ותופס מקום חשוב הן בקרב עסקים בינוניים והן בקרב עסקים גדולים. למעשה, גם לא מעט עסקים קטנים ואפילו עצמאיים נעזרים בשירות חשוב זה ומיעלים בכך את ההתנהלות השוטפת.

בשורות הבאות נבין מדוע מדובר בשירות חשוב כל כך, במה הוא יכול להועיל וכיצד הוא יכול לשפר את היעילות גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה ארגונית.

מגבים בשבילך

רבים סבורים בטעות שכל מטרתו של מחשוב ענן לעסקים היא לשפר את מניעת אובדן הנתונים בעסק. כפי שנראה מיד, מחשוב ענן הוא בעל משמעויות הרבה יותר נרחבות אבל אין ספק שהעובדה שהנתונים מגובים כולם בקלות ויש מי שדואג לשמור עליהם חשובה ביותר ומונעת נזקים ובעיות.

עלויות של אובדן נתונים בקרב עסקים יכולות להיות רבות מאוד. כך גם המשמעות של זליגת מידע מהעסק החוצה. כאשר יש גוף מקצועי ששומר על גבי השרתים שלו את המידע העסקי, תוך שימוש בפרופילי אבטחה מתקדמים ובליווי אנשי אבטחת מידע – בהחלט אפשר לישון בשקט.

משדרגים בשבילך

חברות שמספקות שירותי ענן למגוון עסקים מספקות לא פעם גם שירות של תוכנות ייעודיות. כאשר התוכנות נמצאות על שרתים מאורגנים של ספק שירות הרי שלא צריך לקנות את התוכנות ולהשקיע זמן ומשאבים בתפעול ושדרוג, בתמיכה חיצונית ובאנשי שירות וטכנאים. למעשה, יש חברות שכבר הצליחו לחסוך הון רב כאשר הצליחו לפעול ביעילות תוך וויתור על מומחי רשת שהיו בעבר חלק ממצבת העובדים ועל אנשי מחשבים שכן ספק השירות מסוגל לספק להם שירותים חשובים ביעילות ובאופן חסכוני.

שירותי ענן חשובים מאוד גם במניעת בזבוז משאבים לא רק בשכירת עובדים אלא גם בשטח. זהו הסוף לחדרי השרתים המסורבלים, זהו הסוף להיערכות לוגיסטית ותפעולית, זהו הסוף להתעסקות מיותרת בנושאים שאינם קשורים לניהול עסקי שוטף, מכירות או אספקת שירות ללקוחות.

כאשר לא צריך להשקיע בתוכנות וחומרות, כאשר ניתן לרכוש נפח אחסון ושרתים לפי אופי הפעילות המשתנה, העסק עובד ביעילות, חוסך זמן, חוסך תקלות וחוסך כסף.

 

נשלח ב בלוג
Call Now Button