מכירה באינטרנט ללא חנות וירטואלית

האם חייבים להקים אתר מכירות מעוצב ומתקדם כדי למכור מוצרים או שירותים באינטרנט? אילו שיטות מכירה באינטרנט יש למי שאינו מעוניין או אינו יכול להשקיע בחנות וירטואלית?

דפי מכירה

ובכן, בשנים האחרונות, ובמיוחד בתקופת הקורונה, בעלי עסקים רבים השקיעו בבניית חנויות וירטואליות כדי למכור מוצרים או שירותים ברשת. פתיחת חנות וירטואלית היא הדרך הטובה ביותר כדי למכור מוצרים באינטרנט, וניתן לקדם אורגנית את החנות האינטרנטית בגוגל ובשאר מנועי החיפוש כדי לזכות בחשיפה רחבה, לשפר את הטראפיק והמכירות, להגיע ללקוחות חדשים ולשפר את יחס ההמרה. חנות וריטואלית מבטיחה יתרונות רבים כמו בידול מהמתחרים, מיתוג מנצח ונכס דיגיטלי בעל ערך, ניתן להקים בלוג באתר ויש לכם שליטה מלאה על החנות.

יחד עם זאת, בניית חנות וירטואלית דורשת תכנון ממושך, זמן הקמה והשקעה כספית לא קטנה, יש לנהל את החנות וחשוב להשקיע בקידום אורגני שלה כדי לקבל חשיפה רחבה ולשפר את הטראפיק לחנות. לכן יש עסקים שאינם יכולים להקים אתר מכירות אך הם עדיין יכולים למכור מוצרים באינטרנט באמצעות שיטות אחרות עליהן נרחיב בהמשך הכתבה. 

למכור באינטרנט בלי חנות וירטואלית – כל השיטות למכירה מקוונת 

כדי למכור באינטרנט כדאי להשקיע בחנות וירטואלית, אך נדרש זמן להקמת האתר ויש לא מעט עסקים שאינם יכולים להרשות לעצמם את הסכום הנדרש להקמת ולתפעול אתר המכירות המקוון. יש לציין כי חנות וירטואלית מחייבת חיבור למערכת סליקה, ויש עסקים הנמנעים ממכירות באשראי ויש גם עלויות סליקה הפוגעות בכדאיות העסקה המקוונת וברווחיות העסק. לכן, כדאי להכיר שיטות יעילות אחרות המאפשרות לבעלי העסקים למכור מוצרים או שירותים באופן מקוון, בלי חנות וירטואלית:

  • אתר תדמית עם אופציה להזמנות טלפוניות – אחת השיטות היעילות למכירת מוצרים ברשת ללא חנות וירטואלית היא להקים אתר תדמית ולהוסיף אופציה להזמנות טלפוניות. אם יש לעסק אתר תדמית ניתן לשדרג אותו בעלות נמוכה ולהוסיף דפי מוצר עם טלפון להזמנות. אמנם, הלקוח לא יכול לרכוש ישירות באתר ואין באתרי תדמית אופציה לעגלת קניות וסליקת אשראי, אך זו אפשרות למכור מוצרים בלי להשקיע בהקמת ובניהול חנות באינטרנט. 
  • מכירות בפייסבוק – הרשת החברתית הפופולרית מאפשרת לכם למכור מוצרים בקלות באמצעות הקמת חנות בפייסבוק. הקמת חנות בפייסבוק אינה כרוכה בתשלום, אך יש להקים עמוד עסקי ורק אז ניתן להקים חנות. באמצעות החנות בפייסבוק ניתן להגיע לחשיפה רחבה ולפנות ללקוחות פוטנציאליים רבים, ללא תלות באזור הגיאוגרפי.
  • חנות באמזון או באיביי – יש אפשרות להקים חנות חדשה בפלטפורמות של אמזון, איביי וכו', למרות שאפשרות זו פחות נפוצה בקרב בעלי עסקים ועדיף לבחור בשיטות אחרות המאפשרות שליטה מלאה שלכם וללא תלות במדיניות של חברות אחרות.
  • דפי מכירה עם סליקה – בעלי עסקים רבים עדיין לא מכירים שיטה זו, לכן כדאי לדעת כי ניתן להקים דפי מכירה מעוצבים הכוללים סרטון וידאו, מידע על המוצר או השירות ותוכן שיווקי, העמוד מחובר למערכת סליקה והלקוח יכול לבחור במספר אפשרויות תשלום, כולל תשלומים בכרטיס אשראי. את עמוד המכירה ניתן לשלוח במייל, בפייסבוק ובווטסאפ.

באדיבות: Invoice4u

נשלח ב בלוג
Call Now Button