מחיר הוגן  אמור להיות לטובת שני הצדדים, אבל למען האמת בתקציב נמוך לא ניתן להגיע לתוצאות טובות בתחומים תחרותיים. קידום אתרים במחיר הוגן יכול להיות מוגדר לפי אנשים מסוימים בתקציב חסר תועלת של 500 ₪. בסכום כזה אי אפשר לקדם בנושא  כמו אחסון אתרים, השכרת רכב, עריכת דין, צימרים ועוד. למען האמת. מתחת ל 1500 ₪ בחודש, לא ניתן להגיע לתוצאות טובות גם בתחומים עם תחרות בנונית. רק בתחומים חסרי תחרות אפשר להגיע לתוצאות סבירות.

לקבלת הצעת מחיר משלמת המותאמת לתקציב שלכם ולרמת התחרותיות של נושא האתר ניתן להשאיר לי פניה מפורטת

טווח מחירים

טווח המחירים לקידום אתר 1 יכול לנוע בין 500-5000 ₪. הכל תלוי בכמות מילים, איכות התוכן, סוג העבודה, אופי העבודה ועוד. בעבר, לפני פתיחת העסק שלי, עבדתי כמקדם אתרים במשרה מלאה ובאחריותי היה אתר אחד בלבד עליו עבדתי כל היום. זה היה אתר מורכב עם נושאים רבים לקידום.  בעלי אתרים שמשקיעים 500 ₪ בקידום, לא יכולים להתחרות באתרים שעבודים בתקציבים של  אלפי שקלים. יחד עם זאת חשוב להבין שמקדם אחד יכול להציע למשל 2000 ₪  לעבודה שלו ואחר יציע על אותה עבודה 4000 ₪.

איך מוצאים קידום אתרים במחיר הוגן

פשוט פונים לאחד המומחים הבאים:

  • מקדם אתרים פרילנסר – רבים מהם עובדים מהבית, אין להם משרד להחזיר או צוות עובדים לנהל ולכן הם יכולים להציע ללקוחות מחיר זול ונוח יותר מאשר חברות קידום גדולות.

 

  • איש seo מתחיל – אחד שסיים קורס ורוצה להתחיל לעבוד ולהתנסות. אבל כאן ישנה בעיה של חוסר ניסיון ולכן יש לקחת זאת בחשבון.

 

  • מקדם שהוא גם כותב תוכן – לאנשי קידום יש הוצאות מתוך התקציב שלכם, למשל הוצאות על רכישת מאמרים לאתר. אבל אם תמצאו אחד שהוא  גם כותב תוכן, סביר להניח שתקבלו ממנו מחיר יותר נוח. אני למשל התחלתי מכתיבת תוכן, אני כותב את התוכן ללקוחות שלי ולכן לא נאלץ לקנות ממקור אחר. לכן אני מציע מחיר יותר נוח.

 

כאמור, קידום אתרים במחיר הוגן, צריך להיות כזה לשני הצדדים לטובת הצלחת האתר. יש לכם שאלות נוספות? אשמח לעזור.

נשלח ב בלוג
Call Now Button